Waar vind ik goeie kurmuziek?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Waar vind ik goeie kurmuziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 19:12

Ik wil zelf een kur op muziek maken, alleen hoe kom ik aan de goeie muziek. Ik zou bijv. graag de nummers van Acda en de Munnik of Blof instrumentaal willen hebben en dan kan ik er zelf wel een goed lopend en passend geheel op maken met m'n PC. Ik heb inmiddels wel meer dan 200 instrumentale nummers gedownload, en ook al wel eens een kur op muziek gemaakt, maar ik wil meer, en nog betere instrumentale muziek. Wie kan me hier bij helpen?

kadir4ever

Re: Waar vind ik goeie kurmuziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:15

jaa daar ben k ook benieuwd naar.. want k wil binnekort ook een kur gaan maken. *LOL*

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:04

28 augustus komt er in Maasdijk een leuke demonstratie over de kür. Wellicht hebben jullie er wat aan. Bij deze zijn jullie van harte welkom. Kijk maar eens op www.ruiterclubmaassluis.nl

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:01

je kan de muziek laten componeren of arrageren... door mijn vriendje Lachen laat maar even weten als je ineteresse hebt.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 13:56

sliertje schreef:
je kan de muziek laten componeren of arrageren... door mijn vriendje Lachen laat maar even weten als je ineteresse hebt.

Nee, dat is niet de bedoeling, ik ben gewoon op zoek naar instrumentale nummers en wil het verder zelf doen. Dan kan ik net zo goed een videotje opsturen en 300€ betalen, dan heb ik ook een kur, maar dat vind ik niet leuk.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:38

22 juli is er ook een clinic over het maken van een kür Lachen (in Haaksbergen)

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:11

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:47

@ powerlover,, ja die is egt heel erg leuk:D,, wou eerst nog mee doen in almelo met de kur maar ben er nog net niet aan toe,, te weinig tijd om te oefenen enzo:(

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:56

Ik heb met Power net een nieuwe kur: de galop en stap zijn van cirque du soleil en de draf van degene die vorig jaar het Songfestival had gewonne; Ruslana nog iets...heel spetterend, dat wel!

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:50

je kan ook op kazaa kijken en dan met karaoke zoeken kun je heel veel nummers downloaden Knipoog

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:35

Powerlover schreef:
ik vind dit persoonlijk een hele leuke link: http://www.step.es/personales/agalvez/musica1001.htm

Dat is een hele leuke link met leuke muziek maar kijk wel uit!
De kwaliteit is erg laag, als je een kür gaat maken van deze stukjes zal het op een wedstrijd niet zo goed klinken als thuis.

Als je inderdaad geen 300 euro wilt uitgeven maar lekker zelf aan de slag wilt gaan dan kun je gewoon met kazaa of e-mule een enorme hoeveelheid bruikbare muziek downloaden.
Zoek maar naar instrumental of instrumentaal en je krijgt een overvloed aan nummers.

Het is ook leuk om zelf te doen, anders maakte ik er geen werk van!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 21:17

senga schreef:
je kan ook op kazaa kijken en dan met karaoke zoeken kun je heel veel nummers downloaden Knipoog

Karaoke nummers zijn vaak zonder de melodie van het liedje en dus vaak niet geschikt.
Laatst bijgewerkt door yvonnepuntnl op 14-06-05 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:21

op marktplaats zag ik van de week iets over kuhr muziek.. weet niet meer presies in welke rubriek,maar het was er echt..

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 21:48

Tinkerloos schreef:
op marktplaats zag ik van de week iets over kuhr muziek.. weet niet meer presies in welke rubriek,maar het was er echt..

Heb ik ook gezien, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Waar vind ik goeie kurmuziek?

noba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:22

met etomipro heb ik mijn hele kur in elkaar gezet. helaas moet je hier wel lid van worden maar is niet duur!

ciao

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:18

nina62 schreef:
Ik wil zelf een kur op muziek maken, alleen hoe kom ik aan de goeie muziek. Ik zou bijv. graag de nummers van Acda en de Munnik of Blof instrumentaal willen hebben en dan kan ik er zelf wel een goed lopend en passend geheel op maken met m'n PC. Ik heb inmiddels wel meer dan 200 instrumentale nummers gedownload, en ook al wel eens een kur op muziek gemaakt, maar ik wil meer, en nog betere instrumentale muziek. Wie kan me hier bij helpen?

ik kan héél veel nummers van AedM voor je inspelen, op gitaar.
Wilde dat zo-ie-zo al een keer gaan proberen...Gaat wel om de oudere nummers van de eerste twee CD's.
Misschien kunnen we iets geinigs verzinnen Knipoog

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:00

Ik had zelf een hele kur van de beatles dat was erg mooi hd een 8 voor de muziek!!! Ik hd de muziek van Kazaa(ofzo iets) gehaald

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:24

En heb je dan een programma om alles te mixen? Of om achter elkaar te zetten?

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:15

jah dat weet ik niet precies want wij hadden iemand van de manege die daar alles van af wist

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:40

hij had ook de hele kur in elkaar gezet maar bij ons ging ik eerst het proefje goed oefenen en daarna ging hij ghet opnemen en daarop ging hij dan de muziek zetten