Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sliertje schreef:je kan de muziek laten componeren of arrageren... door mijn vriendjelaat maar even weten als je ineteresse hebt.
Powerlover schreef:ik vind dit persoonlijk een hele leuke link: http://www.step.es/personales/agalvez/musica1001.htm
senga schreef:je kan ook op kazaa kijken en dan met karaoke zoeken kun je heel veel nummers downloaden
Tinkerloos schreef:op marktplaats zag ik van de week iets over kuhr muziek.. weet niet meer presies in welke rubriek,maar het was er echt..
nina62 schreef:Ik wil zelf een kur op muziek maken, alleen hoe kom ik aan de goeie muziek. Ik zou bijv. graag de nummers van Acda en de Munnik of Blof instrumentaal willen hebben en dan kan ik er zelf wel een goed lopend en passend geheel op maken met m'n PC. Ik heb inmiddels wel meer dan 200 instrumentale nummers gedownload, en ook al wel eens een kur op muziek gemaakt, maar ik wil meer, en nog betere instrumentale muziek. Wie kan me hier bij helpen?