ik had gister wedstrijd in heerhugowaard noord, het ging best lekker etc.. maar nou heb ik een vraagje aan jullie (vooral Jury leden hier op bokt)
toen ik mijn coupons terug kreeg stond er bij mijn eerste proefje achter verzorging een 7 met als commentaar KNEVELS.....

ik dacht dat de desbetrefende jury al weg was, dus aan de andere jury gevraagd, die wist het ook niet, en zei ook dat haar nix was opgevallen
maar die wist wel te vertellen dat de andere jury nog bezig was, en dat ik het daar maar ff moest vragen..... dus ik er heen... en gevraagd... wat bleek?? die teugel stopjes (om ervoor te zorgen dat je martingaal niet vast komt te zitten aan de gespen van je teugels) waren dus knevels, en als ik die er af had gehad had ik een 8 voor verzorging gehad, want dit stond niet mooi en het was overbodig (staat ook in de regelementen???) in de B en L1 kon het nog wel maar van af de L2 niet meer.... en als je springt en dressuur rijdt, kan je ze er ook beter af halen en van die rubberen kopen, en die met springen gebruiken want die waren makkelijk te wisselen....... ik dacht echt dat mijn mond niet verder open kon vallen...... dit vond ik echt heel stom......
ik zie ook 9 van de 10 mensne gewoon hier mee rijden, en ik heb er ook nooit aan gedacht om ze eraf te halen..... gewoon omdat IK mij er niet aan stoor......
wat vinden jullie hier nou van???
xxx Jessy