volgens mij is dat (bijna) nergens, je kan beter naar oefenparcoursen gaan, bijv. bij de Voornruiters (in De Meern) of op de Utrechtse manege (in Utrecht)
het is maar net wat je precies wilt, waarvoor je het wilt doen; als het is om ervaring op te doen, kun je net zo goed clinics mee gaan rijden (is zeker zo leerzaam) anders zou je bij een manege in de buurt moeten vragen of je daar mee mag doen...maar, onderlinge wedstrijden..het woord zegt het al, is meestal bedoeld voor 'onderling'
jah precies, als je wedstrijden wilt rijden kun je het beste gewoon een startkaart aanvragen... als het is om ervaring op te doen kun je op meerdere plekken naar oefenparcoursen gaan (ik noemde al, Voornruiters, Utrechtse manege, in Bunschoten (Groenendaal oid), Stal Brons in Hollandsche Rading... verder weet ik niet maar er zullen er vast nog wel meer zijn)
Bij ons op de ponyclub kan het, in Groenekan naast Utrecht. We hebben dit jaar al 2 onderlinge gehad, maar hebben er ook nog 2. 13 augustus en 23 september. Zowel springen als dressuur. (1 onderdeel €5, 2 onderdelen €7,50) Als je mee zou willen doen, kun je je bij mij opgeven tot 1 week van te voren