Buitenzijde glad leer, binnenzijde suede chaps toegestaan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vivian001

Buitenzijde glad leer, binnenzijde suede chaps toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 10:54

Ik heb Ariat chaps die aan de buitenzijde van glad leer en de binnenzijde van suede zijn voorzien. Voor het oog is de binnenzijde als je op het paard zit niet te zien. Ik heb een mail naar KNHS gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen. Heeft iemand hier al naar geïnformeerd? Is dit wel toegestaan op wedstrijden?

Puera

Re: Buitenzijde glad leer, binnenzijde suede chaps toegestaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:48

In het reglement staat duidelijk vermeld dat het gladlederen chaps moeten zijn. Dus je zou kunnen zeggen dat jouw chaps niet toegestaan zijn.
Maar eerlijk gezegd zou ik het niet weten want tweekleurige caps zoals de Harry's Horse Two Tone worden ook getolereerd. Je kunt er gewoon mee gaan starten en je van het domme houden als ze je erop aanspreken.
Maar ja, aan de andere kant, het suede wordt vanzelf gladder na verloop van tijd. Gewoon uitproberen, zeg ik.

FlairS

Re: Buitenzijde glad leer, binnenzijde suede chaps toegestaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 01:46

Ik heb eerlijk gezegd al gestart vorige week met mijn Ariat setje en geen commentaar gekregen Knipoog Ik weet niet of ze het gewoon niet gezien hebben Haha!