gezellig in boerakker!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alanta

gezellig in boerakker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 23:27

Hallo allemaal, ik ben nu 2 avonden naar de dressuurderby in Boerakker geweest (deze keer als jury) en ik wil toch even melden dat ik de organisatie en alles eromheen als heel prettig heb ervaren.
Op vrijdag was Xandro fotografie er om heel veel mooie plaatjes te schieten, iedereen bleef echt tot de prijsuitreiking, een leuke verloting op het eind (een mooie deken), schitterende terreinen, goed weer, goede organisatie, uitstekende verzorging voor de juryleden, kortom: een gezellig en goed georganiseerd concours!!! Mijn complimenten!!

saden

Re: gezellig in boerakker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:49

ik ben er dit keer ook wer geweest om te rijden en het beviel weer goed. ik had leuke punten maar ook het terein ws erg goed. alleen de foto`s iets minder want ze waren me vergeten. welke ringen moest je jureren??

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:47

ben jij hermy vd molen? dan heb je mij gejureerd in de l1 op vrijdag avond

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:39

Ik heb ook beide avonden meegereden, donderdag heb ik mn laatste B-punt gehaald en vrijdag werd ik 7e met 160 punten in de 1e keer L1! Haha! Ik vond het ook een supergezellig concours, iedereen was heel vriendelijk en de organisatie was ook super!

Als je H vd Molen bent, heb ik een 7e prijs bij je gereden op die fjord,, je wilde mn zweep nog meten van te voren Clown

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:59

ik was 2de bij je met 162 pt. jullie hadden eerst 162 geteld dat door gesteept en 161 van gemaakt maar na dat ik t zelf nog een keer had geteld was het toch 162. het was een lichte vos. voor de pauze geloof ik

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 20:21

leuk, allemaal tevreden mensen!! ik ben inderdaad Hermy van der Molen

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:12

Ik vond het ook een ontzettend leuke wedstrijd! Mooi terrein, heel overzichtelijk (terrein en deelnemerslijst) en gezellig. Alleen viel het nog niet mee een voorlezer te vinden.... Dat zorgde eerst wel voor wat teleurstelling.
Saden: gefeliciteerd met je punten en prijs, ik begrijp daaruit dat het wel goed ging! OK dan!
Mijn punten vielen me zeer tegen (zelfde juryleden, Alanta: Boos! hihi, Haha! Knipoog ) maar ik was te tevreden over mijn paard en hoe ze zich gedroeg, liet rijden en vooruit is gegaan om me daar erg druk over te maken!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:00

Alanta schreef:
Hallo allemaal, ik ben nu 2 avonden naar de dressuurderby in Boerakker geweest (deze keer als jury) en ik wil toch even melden dat ik de organisatie en alles eromheen als heel prettig heb ervaren.
Op vrijdag was Xandro fotografie er om heel veel mooie plaatjes te schieten, iedereen bleef echt tot de prijsuitreiking, een leuke verloting op het eind (een mooie deken), schitterende terreinen, goed weer, goede organisatie, uitstekende verzorging voor de juryleden, kortom: een gezellig en goed georganiseerd concours!!! Mijn complimenten!!

Heej joh Alantaaaaaatje wel effe bij de les blijfffuuuuuhhhh DONDERDAG!!!!! Was Xandro er want anders was ik jou toch niet nodig om een foto te laten nemen...... Vingers aflikken

Maar inderdaad goed georganiseerd en fijn programma... hihi was natuuuuuuuuuurlijk ook zeer tevreden met mijn punten etc... dus dan is het al snel goed.. Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:02

Nou Alanta je hebt vrienden gemaakt deze wedstrijd zie ik... Bloos

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 07:24

Overzised, je hebt natuuuuuuurlijk weeeer heeeelemaal gelijk, het was inderdaad donderdag, stom, stom stom!! haha, en ik ben niet eens blont!! hihi

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:22

je hebt gelijk tessa de punten waren goed maar hij liep niet goed. hij kantelde en was sterk. alleen leuk dat juryleden daar door heen kijken.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:15

Blond Alanta BLOND

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 21:58

jij ziet ook alles he? hihi

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:21

Ja, ik heb ook vrijdagavond in deze ring gereden. Resultaat 158. Proef ging niet zo heel super en ze liep bij tijden wat onregelmatig.
Andere proef had ik 156.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:28

Ik was er ook, voor de 3e keer alweer... Ikvind het ook een megaleuke wedstrijd, aldij weer super goed lopend enzo. Ditkeer ook weer!!
Ik reed donderdags, mn 1e keer L2, en werd gelijk 4e met 157 punten. Dus ging weer lekker!
Volgende keer weer Boerakker voor mij Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:29

Als je dat maar door hebt haha

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:48

hallo allemaal, vond het ook een heel leuk concour. was mee te schrijven weer een hoop geleerd. Wou ff een compliment geven aan de jury,
Je hebt weer voortreffelijk gejureerd!!!!!! OK dan! en hebben natuurlijk weer veel gelachen, maar dat komt natuurlijk omdat het de eerste keer is (hahaha) *LOL*