Overstappen van vereniging en dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ziolette

Overstappen van vereniging en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 15:46

Als ik naar een andere vereniging wil, hoe wordt dat dan geregeld met de startkaarten die ik heb? Moeten die opnieuw aangevraagd worden en zo ja, moet ik dat allemaal zelf regelen of regelt de vereniging dat?

anydale

Re: Overstappen van vereniging en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:02

Ik blijf dit topic even volgen, dat vraag ik me ook af. Ben ook naar een andere vereniging gegeaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:07

Je meld je aan bij je nieuwe vereniging en af bij je oude, je startkaart wordt dan gewoon overgezet naar je nieuwe vereniging. Per 1 januari krijg je dan je startkaart via je nieuwe vereniging, advies is dan ook van de knhs om per 1 januari over te gaan naar een nieuwe club.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:51

Sydney2005 schreef:
Je meld je aan bij je nieuwe vereniging en af bij je oude, je startkaart wordt dan gewoon overgezet naar je nieuwe vereniging. Per 1 januari krijg je dan je startkaart via je nieuwe vereniging, advies is dan ook van de knhs om per 1 januari over te gaan naar een nieuwe club.

Moet je dat dan niet doorgeven bij de KNHS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 23:49

Nee, als je je aanmeld bij je nieuwe en je ouwe vereniging je afmeld, dan gaat je startkaart automatisch over. Zullen ze wel een of ander handig iets voor hebben....

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 07:34

pas op startkaart gaat niet automatisch over op nieuwe vereniging
Oude vereniging moet je afmelden bij de KNHS en jij moet je aanmelden via je nieuwe vereniging
Doe je dit niet en meld de oude vereniging je af word je uitgeschreven bij de knhs
En de startcoupons op de naam van je oude vereniging zijn ook niet meer bruikbaar als je een maal voor een nieuwe vereniging ingeschreven bent
Je moet dan de coupons van die vereniging gebruiken anders worden je winstpunten niet geteld omdat de nummers niet met elkaar corresponderen

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 07:46

Bedankt voor de reacties, wordt me al een stuk duidelijker.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:12

Ik heb bij de nieuwe vereniging opnieuw mijn startkaarten aan moeten vragen. Moest toch echt weer zo'n mooi mutatieformulier invullen Clown

En je oude coupons zijn idd niet meer geldig. Ik heb toen met 'e'en paard bij de oude vereniging pas in oktober een startkaart aangevraagd, had dus op 1 januari nog wel wat coupons over Knipoog Die heb ik opgebruikt voor HC starts.

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:20

Het is dus belangrijk om eerst een andere vereniging te zoeken en lid te worden voordat je je afmeld?

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:04

uhm ik heb een nieuw paard dan kan ik hem beter gelijk aanmelden voor een andere vereniging.. voor januari zodat ik daar een startkaart krijg.. toch?

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 13:11

Ja dat lijkt me wel het handigste met een nieuw paard dan heb je het gelijk zoals jij wil en hoef je niet meer te switchen later dit jaar!