[/b]Gisteren eerste wedstrijd gehad en hoe krijg je het voor mekaar om in een dressuurring onderuit te gaan haha.... ja mij lukt dat wel! Met losrijden was ze superbraaf op 1 poging tot omhoogkomen na, in de eerste proef was ze erg kijkerig en kreeg haar dus niet helemaal recht. Er zaten dus best wel wat slorigheidsfoutjes in zoals slingeren, naar binnenvallen en voltes te klein. Maar ik was al lang blij dat ze rond ging! 143 punten hiervoor. De 2e proef ging al een stuk beter, ze was veel meer in aanleuning en ik werkte de onderdelen beter af en net voordat ik in galop aan moest springen zag ze iets, gleed uit (blubberpoeltje) en ging onderuit. Ik kwam bij haar benen terecht en het scheelde niet veel of ze was op me terecht gekomen. Ze raakte alleen met haar hoef mn maag, dat was niet zo fijn. Toch weer opgestapt en de proef afgemaakt maar helaas gediskwalificeerd. Toch nog 152 puntjes...Jammer want iedereen zei dat het super goed ging! Maar een goeie les; ijzers eronder en kalkoenen erin![b]Gisteren eerste wedstrijd gehad en hoe krijg je het voor mekaar om in een dressuurring onderuit te gaan haha.... ja mij lukt dat wel! Met losrijden was ze superbraaf op 1 poging tot omhoogkomen na, in de eerste proef was ze erg kijkerig en kreeg haar dus niet helemaal recht. Er zaten dus best wel wat slorigheidsfoutjes in zoals slingeren, naar binnenvallen en voltes te klein. Maar ik was al lang blij dat ze rond ging! 143 punten hiervoor. De 2e proef ging al een stuk beter, ze was veel meer in aanleuning en ik werkte de onderdelen beter af en net voordat ik in galop aan moest springen zag ze iets, gleed uit (blubberpoeltje) en ging onderuit. Ik kwam bij haar benen terecht en het scheelde niet veel of ze was op me terecht gekomen. Ze raakte alleen met haar hoef mn maag, dat was niet zo fijn. Toch weer opgestapt en de proef afgemaakt maar helaas gediskwalificeerd. Toch nog 152 puntjes...Jammer want iedereen zei dat het super goed ging! Maar een goeie les; ijzers eronder en kalkoenen erin!Gisteren eerste wedstrijd gehad en hoe krijg je het voor mekaar om in een dressuurring onderuit te gaan haha.... ja mij lukt dat wel! Met losrijden was ze superbraaf op 1 poging tot omhoogkomen na, in de eerste proef was ze erg kijkerig en kreeg haar dus niet helemaal recht. Er zaten dus best wel wat slorigheidsfoutjes in zoals slingeren, naar binnenvallen en voltes te klein. Maar ik was al lang blij dat ze rond ging! 143 punten hiervoor. De 2e proef ging al een stuk beter, ze was veel meer in aanleuning en ik werkte de onderdelen beter af en net voordat ik in galop aan moest springen zag ze iets, gleed uit (blubberpoeltje) en ging onderuit. Ik kwam bij haar benen terecht en het scheelde niet veel of ze was op me terecht gekomen. Ze raakte alleen met haar hoef mn maag, dat was niet zo fijn. Toch weer opgestapt en de proef afgemaakt maar helaas gediskwalificeerd. Toch nog 152 puntjes...Jammer want iedereen zei dat het super goed ging! Maar een goeie les; ijzers eronder en kalkoenen erin!