Zweven???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moi89

Zweven???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 15:52

Hoii hoii!

Even een vraagje aan jullie
IK heb wel eens jury`s gehad die vinden dat mijn paard meer moet gaan Zweven in de B? Bloos
Hij sloft niet ofzow en heeft best wel een actief tempo maar omdat ie de hele proef niet genoeg zweefde krijg ik 5jes en 6 jes en dat meen ik serieus en dat word ook na de proef gezegd.
Ik vind dat best stom want figuren en de gangen gaan mooi en dan zweeft hij niet ( t`is bonfire niet hoor denk ik dan)
Sommige paarden hebben er gewoon meer aanleg voor en ik vind dat dat in de B nog niet hoeft maar wat vinden jullie er nou eigenlijk van??

moi89

Re: Zweven???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 16:01

sorry ik bedoelde ik had 1x een jury die dat zei en niet meerdere

Malibu

Re: Zweven???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:10

moi89 schreef:
Hoii hoii!

Even een vraagje aan jullie
IK heb wel eens jury`s gehad die vinden dat mijn paard meer moet gaan Zweven in de B? Bloos
Hij sloft niet ofzow en heeft best wel een actief tempo maar omdat ie de hele proef niet genoeg zweefde krijg ik 5jes en 6 jes en dat meen ik serieus en dat word ook na de proef gezegd.
Ik vind dat best stom want figuren en de gangen gaan mooi en dan zweeft hij niet ( t`is bonfire niet hoor denk ik dan)
Sommige paarden hebben er gewoon meer aanleg voor en ik vind dat dat in de B nog niet hoeft maar wat vinden jullie er nou eigenlijk van??

Tja, dressuur blijft een jury sport he? Knipoog

Ik heb zelf afgelopen zondag voor het eerst een officieele wedstrijd gereden, 2 proefjes. Eerste proefje werd ik de hemel ingeprezen en haalde 167 punten en derde plaats. (terwijl ze in de middendraf nog in galop overging 1 keertje)
Tweede proefje had ik ook het gevoel alsof we beoordeeld werden als Anky en Salinero Verward We hadden uiteindelijk 152 punten. Voor alles waar ik in het eerste proefje 7s en 8en voor had had ik daar 5en en 6en (soms zelfs 4en).
Ook aan het eind die 4 beoordelingen had ik overal 7s bij de eerste en 5en en 6en bij de tweede.
Nou was mijn pony zeker erg heet in de tweede proef, maar verschil van 15 punten vond ik wel erg hoog hoor...

Ach ja, als je er zelf maar een goed gevoel aan overhoudt. Daar gaat het uiteindelijk om. Knipoog