mooi dressuurpaard!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

myhorses4evr

mooi dressuurpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 10:16

hallo,
ik heb een vraagje: hoe vinden jullie dat een mooi en goed dressuurpaard eruit moet zien, en uit welke stam moet die komen??
ik heb daar wel een mening over, maar ik wil ook graag eens een ander`s mening horen. ik heb namelijk een 5-jarige voskleurige kwpn-er met een bles, en verder geen aftekeningen op de benen of zo.
hij heet Darwin en hij komt uit de stam van no limit. ik wil graag jullie mening hierover, foto volgt!

mirjamalvaro

Re: mooi dressuurpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:10

Het maakt mij over het algemeen niet uit. Als het paard maar lekker ontspannen over de rug loopt. Kleur, aftekenimngen en grootte let ik al helemaal niet op.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:53

hoort dit niet onder een ander hoofdstukje??

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:09

Hey!!! ik heb ook een no limit en die loopt zowel in het springen als in de dressuur best een leuk rondje!! Dus dat zou geen probleem moeten zijn!! Succes
ps denk idd dat in een ander topic thuis hoort

myhorses4evr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 14:51

jah mischien hoort et wel in een ander stukje maahja, in ieder geval bedankt voor de reacties, en mylo, wat voor karakter heeft jouwn paard dan??

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:54

rechthoeks model, front, hoogbenig etc let ik altijd op. maar karakter vind ik denk ik wel het belangerijkste Haha!
(laat ik nou net een kort benig paardje hebben in een vierkants model Tong uitsteken )