Eigen proef, losse plastron en toch 2e...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hisseklis

Eigen proef, losse plastron en toch 2e...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 14:46

Zondag 5 juni had ik wedstrijd met mijn verzorgpaard(je). We reden voor het eerst in de F8 en het inrijden ging wel goed. Het was best wel stoffig in de bak en Amigo gaf af en toe een kuchje. Eenmaal in de ring ging er van alles mis. Als eerste liet mijn plastron los. Cheese! hele tribune in een deuk... Hij zat aan de achterkant met klitteband vast en het ene uiteinde wapperde vrolijk om me heen en het andere zat vast in mijn haarnetje. (gelukkig Lips are sealed ) Daarna rechtergalop. Tijdens de eerste volte moest Amigo twee keer hoesten, waardoor hij de teugels uit mijn handen trok en ik hem daarna weer op moest pakken, niet erg netjes dus. Bij de linkergalop (bij C aanspringen) moest je bij A een volte rijden. Eigenlijk automatisch reed ik mijn volte bij de E.... Clown Had ik ook al eens gedaan bij een proefje bij de KNHS... Frusty Hoe dom kun je zijn!! Koe
Maar ja, uiteindelijk toh nog tweede geworden Haha! en een geslaagde dag gehad!

Groetjes Patricia en Amigo

OTTI

Re: Eigen proef, losse plastron en toch 2e...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:33

Hahahaha, dat is wel knap zeg!!! Volgende keer kunnen we dus een eerste plaats verwachten?!?!?!?! Knipoog

kusies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 16:41

haha dat is wel heel banketstaaf ja Tong uitsteken !! maar succes de volgende keer, en dan hopen dat alles goed gaat!!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:53

Haha.. Grappig!
Gelukkig was je toch nog tweede!