Hoeveel winstpunten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

Hoeveel winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 21:15

Ik was benieuwt hoeveel winstpunten je nodig heb om van de Z1 naar de Z2 te gaan en van de Z2 en wat daarna komt (ik weet niet wat Nagelbijten / Gniffelen) ik dacht dat het 15 was maar ik weet het niet zeker... niet dat ik Z1 rijd hoor maar ik was gewoon benieuwt.

Gr. Roos

Gjilke

Re: Hoeveel winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:41

Van de Z1 naar de Z2 mag bij 10 moet bij 20. Daarna komt volgens mij de ZZ-Licht, maar ik weet het niet zeker..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:46

dondahsteen schreef:
Ik was benieuwt hoeveel winstpunten je nodig heb om van de Z1 naar de Z2 te gaan en van de Z2 en wat daarna komt (ik weet niet wat Nagelbijten / Gniffelen) ik dacht dat het 15 was maar ik weet het niet zeker... niet dat ik Z1 rijd hoor maar ik was gewoon benieuwt.

Gr. Roos

je hebt er om van de Z1 naar de Z2 te gaan 10 nodig minimaal en maximaal 20. En om van de Z2 naar het zz-licht over te gaan heb je er 15 minimaal nodig en je mag dan doorgaan zolang je zelf wil, en om daarna de overstap te maken naar de zz-zwaar heb je er 10 nodig en om dan over te stappen naar de prix st george heb je er weer 10 nodig en om dan over te stappen naar de intermediare moet je 1 keer boven de 60 % hebben gereden en als je dan van de intermediare weer over wil stappen naar de grand prix moet je ook 1 keer boven de 60% hebben gereden!!

Angelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:42

Hallo,

Licht eraan of je een paar of pony hebt! Met een paard kan je door naar het ZZ-licht en emt een pony als het een D is kan je je eigenin in het A of B kader laten selcteren.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 16:33

bedankt missmiekie! succes in het ZZ licht! wat voor oefeningen moet je daar doen? haha (beetje nieuwschierig)

gr. roos