winterseizoen binnen wedstrijden rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

goldwing

winterseizoen binnen wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 19:20

ik zat me zo eens af te vragen waar ze in het binnen seizoen allemaal 2 proeven rijden en waar je ook binnen los kan rijden
Dus niet de plaatsen waar je binnen je proeven moet rijden en buiten los moet rijden
Het liefst in noord brabant

Black_White

Re: winterseizoen binnen wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:28

Misschien moet je eens bij t wedstrijden forum kijken, kunnen ze waarschijnlijk beter helpen. Ik ken in NB geen wedstrijdterreinen, wel in utrecht. Bij Zilvia's Hoeve kun je binnen los rijden, al vind ik het niet veel voorstellen. Daar hebben ze een bakje van 12 meter breed ofzo om los te rijden, rijd niet echt lekker met zijn 6en. Maar het toch al een luxe dat het mogleijk is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:37

PP -> WD
Vught heeft dat iig

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:55

Hallooo Haha!
Wanroy, Geldrop, deMortel en Eersel natuurlijk Haha! Haha!
Waspik trouwens ook alleen weet ik niet of je daar binnen in kunt rijden. De bodem is overigens wel altijd perfect Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:33

Oirschot kun je binnen losrijden en binnen 2 proeven rijden t/m M2 in de binnenhal kunnen namelijk geen 2 20/60 ringen wel 2 20x40.

Verder weet ik alleen Eersel, ga me aankomde winter weer volop opgeven voor Eersel, is me het afgelopen winterseizoen erg goed bevallen!!!