viewtopic.php?f=29&t=414565&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Hierbij het verslag...
Eerste proef vond ik zelf 'redelijk' gaan, aangezien mijn pony een enorme heethoofd is en het 'verkenrondje' het eindstuk van de bak niet door wou, heeft ze zich wel keurig gedragen.
Enige jammere was dat met de eerste keer van handveranderen en middendraf sprong ze aan in galop, inschattingsfout van mij

Verder was ze eigenlijk braaf en had een heerlijke aanleuning.
Tweede proef was ze heel erg heet en liep de hele tijd heen en weer te hinneken met een fries die ook bij ons op stal staat. Ook tijdens de proef dus... Maar ze was verder wel goed gehoorzaam.
Omdat ze zo heet was werd ze erg kort in de hals en daar ben ik erg streng op afgerekend vond ik zelf, omdat de overgangen etc toch wel redelijk netjes waren. A fijn jury sport he

Eind Resultaat:
1ste proef: 3rde met 167 punten (had ik die middendraf goed gehad dan had ik 169

2de proef: 152 punten

Vond ze erg streng voor een B proef. Dat ze kort werd in de hals werd streng aangerekend, maar dat ik 1 stuk op het verkeerde been gereden heb is nergens genoteerd

A fijn, al met al een leuke dag gehad en ik ben erg tevreden over het gereden zijn in algemeen. Meeste fouten kwamen van mij af, en ze wou de hoeken niet lekker door vanwege de blubber, maar daar is volgens mij wel rekening mee gehouden door de jury want bijna alle paarden hadden daar last van.
Ben natuurlijk hardstikke blij met de derde plaats, totaal niet verwacht. En blij dat we nog een puntje gehaald hebben

Op naar de volgende wedstrijd: Welsh Cup 25 juni te Breukelen

We hebben er 'zin an'

Allemaal bedankt voor de tips! (helaas was ik te laat voor de 'geen gras laten eten' tip van Marrie