Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SweetGirliej schreef:dat is toch 5 winstpunten MAG je over en 15 winstpunten MOET je over???? maarre... dus je kan niet meer dan 3 winstpunten per proef behalen??
je MAG bij 10 wp's en je MOET bij 20, in de Z2 mag je alleen zolang als je wil doorgaan,want sommigen willen de overstap naar het Zz-licht niet maken!!dit is ook weer anders als je prix st george start en je de overstap wil maken naar de intermediare en dan naar de grand prix, maar ik denk niet dat jullie al zover zijn(aangezien jullie dit allemaal niet eens weten ) dus daar ga ik jullie niet mee lastigvallen!
je MAG bij 10 wp's en je MOET bij 20, in de Z2 mag je alleen zolang als je wil doorgaan,want sommigen willen de overstap naar het Zz-licht niet maken!!dit is ook weer anders als je prix st george start en je de overstap wil maken naar de intermediare en dan naar de grand prix, maar ik denk niet dat jullie al zover zijn(aangezien jullie dit allemaal niet eens weten ) dus daar ga ik jullie niet mee lastigvallen!
jamaar ff voor de duidelijkheid heh??
om te checke of k t goed begrepen had van die 3 wp... maar bedankt k snap t geloof k n btj!!!
missmiekie schreef:een beetje is niet helemaal?! wat snap je nog niet dan?
aangezien je geen ZZ licht oid rijdt lijkt me
!! SweetGirliej schreef:missmiekie schreef:een beetje is niet helemaal?! wat snap je nog niet dan?
van diej %......![]()
maar ik ben altijd al slecht geweest in % eigenlijk... dus ik denk niet dat dat zo snel weer bijgeleerd is! heel erg bedankt voor jullie reacties!!! ik weet wat ik moet weten in ieder geval!!! (K)