Weer op concours geweest vandaag --> helemaal verregend :

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Weer op concours geweest vandaag --> helemaal verregend :

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:55

Heey,

Ik ben vandaag weer op concours gegaan met Vidje mijn 'bijrijdpaardje'. Het begon al goed. Toen we aankwamen viel de regen met bakken uit de hemel en Vid heeft geen hoefijzers. Ik maakte me dus al zorgen. Toch maar gewoon gaan proberen en toen ik er eindelijk op zat was het gelukkig droog.
De eerste proef ging eigenlijk best lekker op twee kleine stukjes 'verzet' in de galop-draf overgang. Ze was daar namelijk bang voor de auto dus ik wou haar er toch fatsoenlijk langs rijden en daar was madam het niet mee eens Bloos Maarja, ik had gelukkig 157 pnt. Dus wp nr tien was binnen. Haha!
En natuurlijk net toen ik de ring in reed om mijn tweede proef te beginnen begon het weer te hozen Boos! . Ik was al doorweekt voordat ik mijn proef had begonnen. Bij het halthouden ging ik de mist al in. Madam wou niet stilstaan, dus ik kreeg meteen weer met verzet te maken. Kop omhoog en een heel klein ministeigertje en stukje achterwaarts. Maarja, gewoon verder gereden. Het ging naar mijn gevoel toch wel een stuk minder als de eerste proef. Blijkt later dat ik voor de tweede proef gewoon 167 (!) pnt. had!!! En als ik 1 puntje meer had gehad dan had ik prijs gehad. Ik was nu namelijk net 7de van de 23!!! Haha!
Ik ben nu L1 startgerechtigd en hopelijk hebben we volgende week ons L1 debuut!!! Haha!

Bianca__

Re: Weer op concours geweest vandaag --> helemaal verrege

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:33

Lekker he! Dat hollandse weer! Ik was vandaag ook op wedstrijd, en wij zijn ook doorweekt weer thuisgekomen. Wat kan een warme douche dan lekker zijn! Gefeliciteerd met je winstpunten! En veel succes in de L1

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:43

Het was vandaag idd *weer, ik had ook wedstrijd, maar ik had het geluk dat ik mijn proefjes net tussen de buien in kon rijden en ik (bijna) droog ben gebleven!:D In ieder geval veel suc6 in de L1 Lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:07

De 4 proeven die ik voor moest lezen gister heb ik gelukkig droog gehouden, verder toch af en toe wel een hoosbui, maar was elk moment steeds beschut, keertje in de auto, onder de tent etc Knipoog

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:37

Nou, ik ben dit weekend twee keer verregend. Zaterdag zelf gereden in Beers, met losrijden de hele tijd zonnig, ik ga de ring in het begint te regenen, ik moet aangalopperen en het begint te hozen, niet normaal meer. Ik kon Jumper nog net tegenhouden want die wilde in gestrekte galop naar de trailer... Haha! . Het was een glibberige glijpartij, maar behalve dat hij twee keer uitgleed, en bij die hoosbui ervan tussen wilde, liep hij verder best fijn en had ik nog 161 punten.
En zondag mocht ik lekker nog een keer met onze pony. Weer naar Beers dus waar alle ringen al volledig kapotgelopen waren door de paarden. En weer precies bij allebei de proeven een hoosbui. En Insley had nog meer last van de gladheid dan Jumper dus die punten vielen niet echt mee. Rick durfde gewoon niet meer over de hoefslag te rijden, zo bang was hij om onderuit te gaan. Insley gleed zelfs in stap al met zijn voorbenen steeds naar voren Boos! .

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:46

bij ons zijn de wedstrijden afgelast, zaterdag en zondag..... ik baalde enorm... ik moets nog 1 WP voor de M1 en had gehoopt vrijdag M1 te starten... maare nog gefeliciteerd met je WP... xxx Jessy

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 14:55

Bedankt voor het reageren allemaal!!!