wedstrijd beers (5-6)!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

wedstrijd beers (5-6)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:27

ik ben net terug van de wedstrijd in beers! wat een blubberzooi was het daar zeg! niet normaal gewoon. ik dacht dat het losrijterrein al erg was, maar de ring was veel erger! Koe de proef ging toch nog best netjes, dante gleed wel veel uit enzo. maarja, dat had iedereen. haha, ik was met jara (RedFlame) aan het praten, komt er zo'n meisje met haar vader naar dante toe (mijn moeder had hem vast, ik stond te wachten op de prijsuitreiking) dat meisje zegt zo: wauw papa, die pony is zeker wel 500.000 euro Clown toen die vader zei, nee joh... zei ze 5000 dan? (nog 2x zo veel Clown ) haha echt grappig Tong uitsteken nou toen de prijsuitreiking: 3e met 171 punten! de eerste x dat we 2 winstpunten hebben! Haha!

RedFlame

Re: wedstrijd beers (5-6)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:44

hij zag er ook wel heel chique uit hoor Lachen
maar die ring 6 was nog veel erger ik dacht aah die is neit zo glad is nog onbereden gras maar die was echt super glad en scheef. Maar ik had een 9 Haha!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:51

pff.. ik weet niet wat voor een juryleden er zat maar geweldig was t niet:S Ik reed niet helemaal zonder foutjes maar ik reed een knallende en nette proef.. Op de keuring zeiden ze dat het mn merrie apart mooi kon bewegen en de jury gaf er een 5 voor:S ook werd er nadat ik had gereden gezegt pff wat was ze pittig en wat liep ze vol kracht.. Impuls een 5!! :S snap er niks van!! allemaal lage punten.. 4en en 5en:S en er stond helemaal niks aan commentaar bij.. ja hey wel onvoldoendes geven en niet zeggen waarom terwijl ze dat verpicht is!! Waar ze die jury's vandaan haalde weet ik ook niet.. maja.. volgende week beter:D Ik heb trouwens bij de paarden gereden.. geen pony. Welke klasses waren jullie gestart?? Toppie van je 2 winstp.!!!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 19:29

@ RedFlame: haha.. ik wil ook een 9! Tong uitsteken ik had wel een 8 Cool (nee niet voor verzorging Tong uitsteken )
@ Carly22: wij reden E/B Knipoog dankje Haha! ik was er niet bij de paarden.. toen was ik mijn pony aan het wassen Tong uitsteken welke klasse reed jij dan?

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:34

Ik reed 2 paarden. L1 en B. Bij de B had ik een goede uitslag maar bij de L1 was hij zo vreemd. Snap er niks van.. Brabandse kampioenschappen zitten er voor mij niet in:( jammer! Waar had je een 8 voor? en waar een 9?? Ik heb ze meestal voor de middendraf.. die kan ze zooo super:D Had wel medelijden met de pony ruiters en amazones!! Toen wij reden was het al een zooitje dus bij jullie was het vast erger!!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:43

ik had een 8 voor zuiverheid van de gangen (glibber de glibber) en een 9 voor volte E-B-E

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 19:47

ik had geen 9 Tong uitsteken jara wel (voor een volte dacht ik) ik kan mijn staatje zo snel niet vinden.. die heeft mijn moeder ergens neergelegd Tong uitsteken ik kan me ff niet zo snel herrinneren wat er zo super ging... als me moeder wakker is (nachtdienst Knipoog ) vraag ik ff waar me staatje ligt Lachen het was idd een blubzooi.. en het stond ook nog is de hele tijd te regenen Boos!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:46

Hier nog zo'n zielepoot. Ik ben twee dagen verregend. Ik moest zaterdag zelf rijden met Jumper in de L2. En natuurlijk net een giga hoosbui onder mijn proef dus Jump wilde in gestrekte galop naar de trailer... (geef em eens ongelijk...) en gleed ook nog twee keer onderuit (zelfs met ijzers en op scherp) maar verder liep hij heel fijn dus ik had gelukkig toch nog 161 punten.
En zondag mocht ik nog een keer met onze pony. Insley heeft geen ijzers en die kon echt bijna niet op de been blijven in de gladde blubzooi. Rick had dus ook maar 147 punten en Laura 153 (was ze nog 5e van de kring mee!) maar meer konden we ook niet verwachten onder deze omstandigheden. En ook tijdens deze twee proeven weer een giga hoosbui... (deze keer moest ik dus voorlezen...).
Nou hebben we al drie keer pech gehad met het weer (in Mill was het een blubzooi, in Stevensbeek was het helemaal erg en ook nu was het weer puinhoop, ik hoop dat we volgende week in Haps eens een keer geluk met het weer hebben!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 14:23

ja, wat een pech zeg! Ach gut
dante had ook geen ijzers... maar toch 171 punten!(vraag me niet hoe Tong uitsteken ) ik heb ook al 3 wedstrijden last van de gladheid.. in horst ook al! Boos! hopelijk komt er weer mooi weer Lachen

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 16:50

ohh, ik zie net waar ik die 8 voor heb Haha! voor A afwenden en groeten! jezus daar heb ik normaal een 5 of een 6 voor Nagelbijten / Gniffelen ik slinger dan altijd (vooral als je moet stappen)