afgemeld, maar krijg coupons niet terug

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MiepprinZ

afgemeld, maar krijg coupons niet terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:07

Ik heb me afgemeld voor vriezenveen, begin mij, wegens een blessure van mijn paard.

Nu krijg ik alleen m'n coupons niet terug... Verdrietig

Dit is het mailtje wat ik hun stuurde:

Beste LS,

wegens een blessure van mijn paard kon ik woensdag 4 mei niet deelnemen aan de M2 dressuur waar ik mij voor in had geschreven.
Ik heb me toen anderhalve week van te voren afgemeld, via zowel de e-mail als de post. De post bevatte een dierenartsverklaring, maar ook een retourenvelop met postzegel voor het retourneren van mij startcoupons. Helaas heb ik tot nu toe (woensdag 18 mei) nog niets mogen ontvangen....

Mvg,

Mireille Zeinstra

En dit is wat ik terugkreeg:

k heb nog voor je gezocht maar ik denk dat je coupons in de massa verdwenen zijn we hadden namelijk 1400 starts en dus ook zoveel coupons.Je hoeft echter niet te betalen.
Hopelijl gaat het met je paard alweer wat beter

groetjes

Van andere concoursen heb ik het allemaal wel teruggekregen, het gaat me niet om die twee coupons, maar gewoon...
Laatst bijgewerkt door Karin op 05-06-05 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

MiepprinZ

Re: Mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:09

sorry mij, moet natuurlijk mei zijn ... Oeps...

smurf1988

Re: Mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 16:10

kan met voorstellen dat ze het niet doen, als je van alle afmeldingen de startcoupons terug moet sturen word e toch gek! Het zijn meestal vrijwillgers die dat doen, en ja, ze hebben er bij jouw wel aan gedacht en zelfs een brief terug gestuurd, of het mag weet ik niet Bloos

pascolover

Re: afgemeld, maar krijg coupons niet terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:11

Wat stom.....en ik denk eigenlijk helemaal niet dat ze hebben gekeken....maar ik weet niet zeker....maar ik zou dat ook stom vinden....maar gaat het al beter met je paard? ik hoop van wel....bye bye Slapen Pling Pling *o/*

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:16

Nee paard is nog steeds kreupel Boos! maar ja, das off topic Knipoog

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:06

Ik heb me in januari en in februari bij een wedstrijd afgemeld en toen zou ik de volgende wedstrijd me startcoupons terug krijgen. Maar die wedstrijd was afgelast en dat was de laatste wedstrijd van het seizoen dus heb ik ook me 6 startcoupons niet teruge gekregen... Gewoon niks aan te doen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 07:41

Wees gelukkig dat je niet hoefde te betalen.
Wij hebben het meegemaakt dat we nog moesten betalen terwijl het paard inmiddels overleden was.
Staat in de regelementen dat je het startgeld verschuldigd blijft ook al heb je een dierenartsverklaring.
Alleen hoef je dan geen boete te betalen.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:56

Ik heb dit zelfde meegemaakt met een wedstrijd in Riel in april. Bij mij gaat het om 2 coupons van 2 paarden. En ze zegt dat ze ze heeft weggegooit. Nu heb ik mijn geld terug gevraagd omdat ik ook nog mij inschrijfgeld moest gaanbetalen. Maar als ze dan 4 coupons van mij gewoon weggooien dan accepteer ik dat dus niet.
Ik heb al een mailtje gestuurd maar blijf er achter aan gaan hoor.!!!
Je gooit toch geen lege coupons weg!
gr.