Stratenconcours Made - 4 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Stratenconcours Made - 4 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 19:33

Is er iemand naartoe geweest?
Mijn instructrice deed vorig jaar mee, met de Fjordjes( weet niet of ze dit jaar ook weer mee deed Knipoog ) en iemand die bij mij in de les rijd doet dit jaar ook weer mee met haar Shetlander Lachen
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-06-05 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: datum in titel

NdV74

Re: Stratenconcours Made

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:50

Ik ben gisteren geweest. Het was erg leuk! Veel mooie friezen gezien. Ook wat fjorden inderdaad, van de menclub Made.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 15:57

Misterylady schreef:
Ik ben gisteren geweest. Het was erg leuk! Veel mooie friezen gezien. Ook wat fjorden inderdaad, van de menclub Made.

Deed Guusje (schimmeltje a-pony Knipoog ) ook weer mee? (ik ben zelf niet geweest Knipoog )

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:39

ik heb meegereden.. heeft er iemand foto's toevallig??

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:43

eey toch nog veel mensen hier uit de buurt ik ben niet geweest maar mijn moedr wel en er liepen 2 friezen vna gielen me en een tinker

NdV74

Re: Stratenconcours Made - 4 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:31

Ik heb een schimmeltje gezien maar die heette geen Guusje hoor.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:38

Ania schreef:
ik heb meegereden.. heeft er iemand foto's toevallig??

Ik zal eens navragen of er wellicht foto's in het plaatselijke krantje hebben gestaan.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 12:46

@ Ania: rijd je nog meer wedstrijden in west-brabant de komende maanden? Ik wil Wybrun graag nog eens zien lopen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:52

Haha! dankjewel Lachen ik rij inderdaad meer wedstrijden in brabant waar woon je misschien dat ik in de buurt moet rijden?!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:58

Ik woon in Etten-Leur. Als we tijd hebben en het is een beetje in de buurt (niet langer dan een half uur rijden), dan gaan we vaak kijken. Doe je toevallig ook mee in Chaam (ergens in juli geloof ik) op het tuigpaardengala?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 18:02

Misterylady schreef:

ow, ik dacht dat ze zo heette Bloos of Suusje ofzo, in die richting dacht ik Knipoog
@Ania: ik zal eens kijken in het carillon Knipoog

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:09

Er reed een schimmeltje mee (in de rubriek menclub Made) dat Suzanne heet, wordt idd ook wel suus(je) genoemd. Is eigendom van een kennisje van me.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:10

LovesSaartje schreef:
Misterylady schreef:

ow, ik dacht dat ze zo heette Bloos of Suusje ofzo, in die richting dacht ik Knipoog
@Ania: ik zal eens kijken in het carillon Knipoog

het carillon? was da? Verward

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:14

Dat is het plaatselijke krantje Knipoog

RodaniaJaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:29

Een vriend van mijn vriend reed mij bij de Friezen... Hij was wel mooi 2e met een Anne x Oege!! Superrr beestje

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:23

Weet je toevallig hoe die fries heet?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:48

Hee, ik was er ook! Heb meegedaan met de hackney's, en gruwelijk slecht gereden. Verder was ik degene die de hackney's in iedere rubriek vast hield bij de jury. Heb me afgemeld voor de ereklasse, had geen zin om me enorm te haasten tussen de ereklasse en het damesnummer. Damesnummer was ik laatste geworden. Tong uitsteken Michael is een schat van een pony, maar op een stratenconcours meent hij dat het de bedoeling is om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn. Frusty
In de kleine limiet hadden we een 3-jarig hengstje bij, heel rustig en niet voluit gereden, waren we 8ste. Grote limiet hebben we ook rustig gereden, omdat deze stress-merrie er bij de 2 voorgaande wedstrijden tussenuit was genaaid. Ander voer doet wonderen, en we waren 4de. Damesnummer dus 6de van de 6 Haha! , en tweespan hebben we mazzel gehad. Ze liepen keigoed, maar we werden laatste. Verward Bij de ereronde zag ik het, die stressmerrie had weer eens op haar tong gebeten, hele mond vol bloed. En dat was blijkbaar al tussen de jury-inspectie en de eerste keer rijden gebeurt. Eigenlijk hadden we gediskwalificeerd moeten worden, maar nu hadden we toch nog een prijsje, 5de.

In Chaam ben ik er ook bij, komen wij weer met 3 hackney's waarschijnlijk, en rijden we 4 of 5 rubrieken.
Ania, met welk nummer rijd jij? Ik met nummer 34 en 30 bij de hackney's. Ben wel benieuwd wie jij eigenlijk bent! Moet je stiekem toch bijna iedere wedstrijd zien namelijk. Gaan jullie ook naar Serooskerke (25-6), Boekel (2-7), Vlijmen (10-7) en Chaam (17-7)?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 19:21

Misterylady schreef:
Dat is het plaatselijke krantje Knipoog

iDD Knipoog Haha!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:50

Misterylady schreef:
Weet je toevallig hoe die fries heet?

was het niet bouke toevallig??

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:55

Zou kunnen, ik weet alleen dat er meer meededen dan in het boekje stonden en andersom ook. Stond het wel in het boekje maar werd er niet meegereden.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:18

ik ken wel 2 friezen die mee liepen dat waren de hengst Radboud fan Synaeda afstammeling Tsjerk x Oepke inteelt 1,95%
en de merrie was Brechtsje afstamming Pike x Reitse uit stam: 22 inteelt van: 3,12%

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:48

Radboud is ook leuk!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:20

Neonlight schreef:
Hee, ik was er ook! Heb meegedaan met de hackney's, en gruwelijk slecht gereden. Verder was ik degene die de hackney's in iedere rubriek vast hield bij de jury. Heb me afgemeld voor de ereklasse, had geen zin om me enorm te haasten tussen de ereklasse en het damesnummer. Damesnummer was ik laatste geworden. Tong uitsteken Michael is een schat van een pony, maar op een stratenconcours meent hij dat het de bedoeling is om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn. Frusty
In de kleine limiet hadden we een 3-jarig hengstje bij, heel rustig en niet voluit gereden, waren we 8ste. Grote limiet hebben we ook rustig gereden, omdat deze stress-merrie er bij de 2 voorgaande wedstrijden tussenuit was genaaid. Ander voer doet wonderen, en we waren 4de. Damesnummer dus 6de van de 6 Haha! , en tweespan hebben we mazzel gehad. Ze liepen keigoed, maar we werden laatste. Verward Bij de ereronde zag ik het, die stressmerrie had weer eens op haar tong gebeten, hele mond vol bloed. En dat was blijkbaar al tussen de jury-inspectie en de eerste keer rijden gebeurt. Eigenlijk hadden we gediskwalificeerd moeten worden, maar nu hadden we toch nog een prijsje, 5de.

In Chaam ben ik er ook bij, komen wij weer met 3 hackney's waarschijnlijk, en rijden we 4 of 5 rubrieken.
Ania, met welk nummer rijd jij? Ik met nummer 34 en 30 bij de hackney's. Ben wel benieuwd wie jij eigenlijk bent! Moet je stiekem toch bijna iedere wedstrijd zien namelijk. Gaan jullie ook naar Serooskerke (25-6), Boekel (2-7), Vlijmen (10-7) en Chaam (17-7)?

ik geloof dat ik zelf moet rijden in boekel vlijmen en chaam, van serooskerke weet ik niks vanaf.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:23

Misterylady schreef:
Radboud is ook leuk!

I no maar ik ga liever voor brechstje
anders moet je even op hun website kijken dat is www.gielenstables.com

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:42

Ania schreef:

ik geloof dat ik zelf moet rijden in boekel vlijmen en chaam, van serooskerke weet ik niks vanaf.

Met welk wagennummer rijd je dan? Kan ik eens op je letten! Haha!
En dan zullen er wel geen friezen in Serooskerke rijden. Had zo even op de site van de VHN gekeken op de wedstrijdkalender, maar die staat ook al een paar maanden erop en zal wel niet meer helemaal up-to-date zijn.

Trouwens, ik heb gehoord dat ze vol lof waren over de friezen in Made. Zeer veel kwaliteit en nette rijders. Heb zelf een glimp opgevangen van de competitie-rubriek, maar daar zat heel veel kwaliteit in zeg! Daar kunnen ze nationaal jaloers op zijn!