Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royaltjuh schreef::( De L2 is op woensdag.... Anders was ik misschien wel komen rijden, wel gezellie!! (en die afstand kan wel voor 'n keertje)
Alanta schreef:Lijkt me wel leuk om een keer in Sneek te jureren, als jullie nog iemand nodig zijn (IL) graag even een prive bericht!
hesterv schreef:Royaltjuh schreef:De L2 is op woensdag.... Anders was ik misschien wel komen rijden, wel gezellie!! (en die afstand kan wel voor 'n keertje
)
hesterv schreef:Royaltjuh schreef:De L2 is op woensdag.... Anders was ik misschien wel komen rijden, wel gezellie!! (en die afstand kan wel voor 'n keertje
)
Jammer Anneloes!! Ik had je wel graag eens gezien op ons concours, nahjah 'ons' concours is niet die van de paarden natuurlijk maar goed...Alanta schreef:Lijkt me wel leuk om een keer in Sneek te jureren, als jullie nog iemand nodig zijn (IL) graag even een prive bericht!
Ik heb een pb gestuurd!!
marije1987 schreef:Zonde dat het springen op zondag is.. anders was ik zeker komen rijden daar!
hesterv schreef:marije1987 schreef:Zonde dat het springen op zondag is.. anders was ik zeker komen rijden daar!
Het springen voor de pony's is op zondag, (ik meende dat je bij de paarden reed) en dat is meende ik een andere dag.. Zou je anders even het vraagprogramma van de paarden op startlijsten moeten checken...