Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:Hey.
Ik dacht dat die 25 Juni zijn. Maar omdat aankomend weekend al NK is, kan het toch niet zo laat zijn?
pief schreef:voor drenthe moet je dit jaar geloof ik voor het eerst dmv een selectiewedstrijd plaatsen voor de drentse kamp. voor ons is de selectie in Gasselte en 12 ,13 aug. in Emmen het kampioenschap
love_sander schreef:pief schreef:voor drenthe moet je dit jaar geloof ik voor het eerst dmv een selectiewedstrijd plaatsen voor de drentse kamp. voor ons is de selectie in Gasselte en 12 ,13 aug. in Emmen het kampioenschap
Dacht in Beilen??
love_sander schreef:pief schreef:voor drenthe moet je dit jaar geloof ik voor het eerst dmv een selectiewedstrijd plaatsen voor de drentse kamp. voor ons is de selectie in Gasselte en 12 ,13 aug. in Emmen het kampioenschap
Dacht in Beilen??
hananya schreef:Nee hoor... In Zuidwolde(zuidoost), Gasselte(noord) en nog ergens anders.... ( ergens in het zuidoosten)
KarinvdM schreef:hananya schreef:Nee hoor... In Zuidwolde(zuidoost), Gasselte(noord) en nog ergens anders.... ( ergens in het zuidoosten)
Voor kring zuid-oost is de selectie in Coevorden op 22-24 juli.
Zuidwolde is voor zuid-west.
love_sander schreef:
@Yvonne:
Sydney2005 schreef:love_sander schreef:
@Yvonne:
Ik Blond?? Teruggaande op de vraag waarmee je dit topic opende denk ik dat deze smile beter op jou van toepassing is....