Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeJe schreef:Ik doe mee... als jury
yokie schreef:aangezien de strijd toch al niet gaat om de 1e 3 plaatsen (die zijn al vergeven aan de Laarakkersen) en ik dus mee zou moeten doen om plaatsen 4 t/m 12... neh.
Geef mijn portie wel aan Fikkie en zie volgend jaar wel weer
oversized schreef:ahum Yokie dat slaat nergens op!!!!!
oversized schreef:Trouwens dan heb je altijd nog kans om naar kur te mogen toch?? de eerste 5 gaan daar nl heen.
oversized schreef:Ik doe trouwens wel mee maar weet nog niet welke klassen. In ieder geval Z2 (waarschijnlijk met 2 paarden)
oversized schreef:Zou er in Nieuwe Pekela in het park genoeg ruimte zijn voor dressuur en springen, ponies en paarden???? Ik betwijfel het!!
GeJe schreef:hahaha dat denk ik ook ja!! Alle voorselecties zijn in Onstwedde en de kampioenschappen zijn in Nei Pekel!! Dus als je heel goed je best doet met jureeeeree dan mag je misschien ook de kampioenschappen doen hier in Grunn...."de zwarte" heeft een hoog "bling-bling" gehalte... schitterend dier!
DANK JE![]()
![]()
En Oversized (hoezo...? GEINTJE) wees niet bang, ik ben uitgenodigd voor de M geloof ik. HAAAAAA !!!
Owh, zijn de selecties in Nei Pekel.... heb ooit in dat park gereden, laten we hopen dat het droog blijft dan... anders wordt mijn ridder vies van de Pekelder Klai
oversized schreef:Trouwens GeJe weet je waar de zwarte een beetje op lijkt?? Op Kafelnikov..... je weet wel die met dat rode petje!!! .......