Wie gaat naar de selectie voor de Groningse Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melody2

Wie gaat naar de selectie voor de Groningse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 13:28

Wie doen er allemaal mee aan de voorselectie van de Groningse Kampioenschappen en in welke klasse en catagorie? Als het goed is mogen er van elke klasse 12 deelnemers door naar de Groningse Kampioenschappen in het daaropvolgende weekend. Dus vrij grote kans om mee te mogen doen.

Alanta

Re: Wie gaat naar de selectie voor de Groningse Kampioenscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:21

ik ben van plan mee te doen in de B paarden

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:39

Ik doe mee... als jury Lachen

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:44

Ik doe niet mee... rijd nog maar net Z2 en krijg m'n mannetje nog niet zo aan het lopen als ik zou willen. Dus eh.. aangezien de strijd toch al niet gaat om de 1e 3 plaatsen (die zijn al vergeven aan de Laarakkersen) en ik dus mee zou moeten doen om plaatsen 4 t/m 12... neh.
Geef mijn portie wel aan Fikkie en zie volgend jaar wel weer Lachen

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:52

Ik moet me nog opgeven, maar ben wel van plan om mee te doen, bij de paarden (dressuur).

@Melody2, ik weet niet hoe het bij de pony's is maar bij de paarden zijn de groepen vaak wel rond de 30 man, misschien wel meer. In het L2 deden er van de winter ook wel rond de 40 mee. Dus dan is de kans om bij de eerste 12 te horen niet echt bijzonder groot.

Ik vind het trouwens wel fijn dat er dit jaar wél selecties zijn Ja !

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 00:44

Bij de pony's is alleen de B groep heel erg groot, de andere klasses vallen wel mee.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:57

GeJe schreef:
Ik doe mee... als jury Lachen

aaaaaahhhhh nee he!!! Haha! Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:00

yokie schreef:
aangezien de strijd toch al niet gaat om de 1e 3 plaatsen (die zijn al vergeven aan de Laarakkersen) en ik dus mee zou moeten doen om plaatsen 4 t/m 12... neh.
Geef mijn portie wel aan Fikkie en zie volgend jaar wel weer Lachen

Ach gut ahum Yokie dat slaat nergens op!!!!! Trouwens dan heb je altijd nog kans om naar kur te mogen toch?? de eerste 5 gaan daar nl heen.

Ik doe trouwens wel mee maar weet nog niet welke klassen. In ieder geval Z2 (waarschijnlijk met 2 paarden) maar misschien ook nog in andere klassen. Vind het trouwens ook erg fijn dat er weer voorselecties zijn dit jaar. Alleen de plaats van de kampioenschappen zet me aan het denken.... Zou er in Nieuwe Pekela in het park genoeg ruimte zijn voor dressuur en springen, ponies en paarden???? Ik betwijfel het!! Clown

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:13

oversized schreef:
Ach gut ahum Yokie dat slaat nergens op!!!!!

We zullen zien... Knipoog
oversized schreef:
Trouwens dan heb je altijd nog kans om naar kur te mogen toch?? de eerste 5 gaan daar nl heen.

Daar heb je gelijk in, maar wat ik al aangaf; zolang ik nog geen overtuigende punten neer kan zetten ( 190+ ) train ik liever nog even door dan dat ik het ga proberen op kampioenschappen Clown

oversized schreef:
Ik doe trouwens wel mee maar weet nog niet welke klassen. In ieder geval Z2 (waarschijnlijk met 2 paarden)

W'boy en de mooie zwarte?

oversized schreef:
Zou er in Nieuwe Pekela in het park genoeg ruimte zijn voor dressuur en springen, ponies en paarden???? Ik betwijfel het!! Clown

Ik betwijfel met je mee...

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:23

Ik denk het wel!! In ieder geval Wonderboy en als het een beetje goed gaat met de zwarte ook Haha! Haha!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:46

"de zwarte" heeft een hoog "bling-bling" gehalte... schitterend dier!
En Oversized (hoezo...?) wees niet bang, ik ben uitgenodigd voor de M geloof ik.
Owh, zijn de selecties in Nei Pekel.... heb ooit in dat park gereden, laten we hopen dat het droog blijft dan... anders wordt mijn ridder vies van de Pekelder Klai Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:59

GeJe schreef:
"de zwarte" heeft een hoog "bling-bling" gehalte... schitterend dier!
DANK JE Haha! Haha! Haha!

En Oversized (hoezo...? GEINTJE) wees niet bang, ik ben uitgenodigd voor de M geloof ik. HAAAAAA !!!
Owh, zijn de selecties in Nei Pekel.... heb ooit in dat park gereden, laten we hopen dat het droog blijft dan... anders wordt mijn ridder vies van de Pekelder Klai Haha!
hahaha dat denk ik ook ja!! Alle voorselecties zijn in Onstwedde en de kampioenschappen zijn in Nei Pekel!! Dus als je heel goed je best doet met jureeeeree dan mag je misschien ook de kampioenschappen doen hier in Grunn....

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:00

Trouwens GeJe weet je waar de zwarte een beetje op lijkt?? Op Kafelnikov..... je weet wel die met dat rode petje!!! .......

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:22

oversized schreef:
Trouwens GeJe weet je waar de zwarte een beetje op lijkt?? Op Kafelnikov..... je weet wel die met dat rode petje!!! .......

Klopt... ben trouwens wel trakehnerfan... zie ook Kasparow bijvoorbeeld.... black and beautyfull!