eindelijk rentree

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

eindelijk rentree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 10:18

Het heeft me zes jaar gekost om eindelijk weer terug te komen in de wedstrijdring, maar afgelopen weekend was het dan zover. Levi, mijn bijrijdpaard, en ik gingen vol goede moed naar een dressuurwedstrijd in Heinkenszand. Natuurlijk was alles verschrikkelijk ingelopen en had ik maar een kwartiertje om los te rijden, Levi was helemaal gelukkig en liep te showen als een gek.
Helaas heb ik dat niet vast kunnen houden in de proef. Maar het ging wel erg lekker, verschillende omstanders tipten mij als winnaar met minimaal twee winstpunten. Nou ja, zo goed was het niet, maar we waren toch netjes vierde met 160 punten. Vriendlief was heel trots, en ook de eigenaren van Levi waren erg tevreden.
Oh, ja het was L1. Op naar het L2 zal ik maar zeggen Haha!

OTTI

Re: eindelijk rentree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:21

Dit is dus een goed begin, leuk!!! Veel succes verder! Knipoog

Miphan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:53

Dat zal ik ook maar zeggen dan Knipoog maar ff w8en nog he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:21

Gefeliciteerd met je wp!! Dat is erg netjes voor de eerste keer weer na zo'n lange tijd!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 12:20

Ik ga je toch niet inhalen, hoor Miphan. We zullen wel zien volgende week in Kapelle, maar eerst moet Levi even eerste worden in het Z2 volgende week woensdag!! Haha! Haha!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:12

netjes gedaan \"Haha!\" !!! jammer dat je dat showen niet vol kon houden in de proef maar super dat je een winstpunt heb!!! heb je nog een foto \"Cool\" ???