Je kunt een setje coupons bestellen via de website van de KNHS. Hiervoor heb je je combinatienummer, je persoonsnummer en het nummer van je vereniging nodig. Al deze nummers kun je op je startkaart en/of startcoupons vinden. Succes!
Ligt eraan hoe je vereniging dat geregeld heeft. Bij mn vorige vereniging kwamen ze daarterecht en moest ik ze bij hun ophalen. Nou ben ik veranderd van vereniging en krijg ik ze thuisgestuurd...
Maar sturen jullie alles op als je je coupon ingevuld heb, of hou je nog een copie voor jezelf?
Ik ga zondag voor het eerst starten, maar heb met inschrijven gewoon de gehele coupon opgestuurd zonder een copie voor mezelf eraf te halen. Wist niet of dat mocht?
nee,je moet de coupon in zijn geheel opsturen,na de wedstrijd krijg je het rose gedeelt met je punten erop terug
Thanks
Ik wist het niet zeker, en ik kreeg ook helemaal geen informatie bij m'n coupons. Alleen een briefje dat het de nieuwe coupons waren... Had ook geen flauwbenul wat ik in moest vullen dus heb ik de vereniging gebeld. Was dus alleen vergeten te vragen over het opsturen....