Vraag Selectie Kring

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Unseen

Vraag Selectie Kring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 11:12

Hoi !!
Een aantal weken terug was ik alvast op internet aan het kijken voor wedstrijden, omdat er in de Paard en Sport niet veel wedstrijden waren waar ik aan mee kon doen. Daar zag ik dus de wedstrijd op 9 Juli in Gasselte, wat redelijk in de buurt is. Voor Pony's, DS, en openstelling is O. Nou, dat kon wel dus...Knipoog
Ik heb gebeld, verteld dat ik graag mee zou doen met mijn E-pony in de B, en gevraagt of er nog plek was. Natuurlijk zeiden ze, altijd plek, want we hebben erg veel ringen. Goed, dus de startcoupons opgestuurd. Gister kreeg ik de nieuwste Paard en Sport, en zag daar dus inderdaad de wedstrijd in Gasselte staan... Maar.... Er staat nu dus bij Sel. Kr. Noord. Maar wel openstelling O, dus geen Kringwedstrijd. Ik heb even de site van Gasselte bezocht, en daar stond zoiets dat als je mee wilt doen met de Selectie, dat je dan een S op je startcoupon moet schrijven. Iets wat ik dan ook niet gedaan had.
Nou mijn vraag, kan ik wel meedoen met deze wedstrijd ? Ik had graag ook meegedaan met de Selectie, maar is het niet zo dat je eerst geselecteerd moet worden voor de Selectie ? Kan ik nu alsnog bellen en vragen of ik mee kan doen met de Selectie ?
Ik rijd nu met mijn E-pony B dressuur en heb 5 winstpunten.
Hoop dat iemand mij kan helpen...Knipoog

broertje

Re: Vraag Selectie Kring

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 11:27

Je kan zoiezo gewoon meedoen als het een open wedstrijd is. Als je van die kring bent kun je volgens mij ook gewoon selectie rijden. Bel dan even op en zeg dat je niet wist dat het selectie was maar dat je wel voor die kring rijdt en dus wel voor de selectie in aanmerking wil komen.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 11:54

Hoe bedoel je dat je voor die kring rijdt ? Ik rij niet voor kring.... Daarom wilde ik ook weten of ik ook gewoon mee kon doen..

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 11:59

nee ik bedoel dat je gewoon mee mag doen omdat het een open wedstrijd is. Maar jij zegt dat er in de paard en sport staat dat het een selectie is voor kring noord (Sel. Kr. Noord)..... toch? Nou dus als jij voor kring noord rijdt (je vereniging waarvan je lid bent valt onder een kring) dan mag je ook meedoen voor de selectie.

love_my_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:17

broertje schreef:
nee ik bedoel dat je gewoon mee mag doen omdat het een open wedstrijd is. Maar jij zegt dat er in de paard en sport staat dat het een selectie is voor kring noord (Sel. Kr. Noord)..... toch? Nou dus als jij voor kring noord rijdt (je vereniging waarvan je lid bent valt onder een kring) dan mag je ook meedoen voor de selectie.

Mee eens. Als jouw vereniging onder die kring valt mag je wel selectie rijden en anders mag je wel starten maar tel je niet mee voor de selectie.

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:55

Heey, ik rij ook mee in Gasslte (L2 paarden maar dat maakt niet uit), dus kan je misschien wel verder helpen.
Het is een selectiewedstrijd voor de Drentse Kampioenschappen, maar wil je hier niet aan meedoen, dan kan je ook 'gewoon' meerijden. Je moest nl op je coupon aangeven of je voor de selectie reed of nie. Ik weet niet bij welke kring jou club hoort, maar hoort die bij kring Noord Drenthe, dan kan je natuurlijk meerijden voor de selectie. Dan moet je het secretariaat nog even opbellen. Moet jij je selectie rijden in een andere kring omdatjouclub daarin valt, dan organiseert die kring er wel een wedstrijd voor, zie http://www.paardensportdrenthe.nl
Je kan dus wel gewoon medoen Knipoog

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 16:05

Dank je wel Royaltjuh !! Daar heb ik veel aan !!
Aan de rest ook hoor !
Ik ben lid van de Knollegruunruitertjes, in Schoonloo, weet jij of dat ook onder Kring Noord valt ? Denk het eigenlijk niet....
Als dat wel zo is ga ik denk ik nog even bellen...Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:27

Nee hoor iedereen kan mee doen aan de selectie, de selectie is er om mee te mogen doen aan het kringkampioenschap en zo door te kunnen naar de Provinciale, iedereen mag aan de selectie meedoen want hiervoor hoef je je niet eerst te kwalificeren!!
Maar je zou nog kunnen bellen om een S op je coupon te laten zetten, maar het heeft alleen niet zo heel veel zin om maar aan een selectie wedstrijd mee te doen, meestal moet je er zo'n 3 rijden, dus als je je niet hebt opgegeven voor andere selectiewedstrijden heeft dit niet echt zin!
Veel succes alvast!!

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:33

Rupsje schreef:
Dank je wel Royaltjuh !! Daar heb ik veel aan !!
Aan de rest ook hoor !
Ik ben lid van de Knollegruunruitertjes, in Schoonloo, weet jij of dat ook onder Kring Noord valt ? Denk het eigenlijk niet....
Als dat wel zo is ga ik denk ik nog even bellen...Knipoog

Pff Schoonloo, dacht van niet...maar dat weet ik niet zeker. Moet je ff je vereniging bellen, die weten hetzeker weten wel!! Knipoog Het zou leuk zijn als je toch nog de selectie mee zou kunnen rijden, wie weet plaats je jezelf nog wel! Maar ik dacht dat Schoonloo onder een andere kring valt.