Allereerste wedstrijd....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Allereerste wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 21:38

Ok, dit mag een wonder heten, Tessa die mee doet aan een wedstrijd!
Ik ben echt een buitenruiter en ik houd helemaal niet van wedstrijden.
Toch deed ik mee, dit had meerdere redenen, 1 omdat dit mijn eerste "eigen" paard is (ik ben medeeigenaar) omdat het mij wel eens een keertje leuk leek én omdat het een onderlinge wedstrijd was.

In totaal heb ik 1x geoefend en verder niet. Desalnietemin ben ik 14e geworden van de 20 man die meedeed, dat viel mij nog mee.
Zoals mag blijken uit de volgende foto's is hij een fries, buiten het feit dat hij een hekel heeft aan het lopen in de bak heeft hij ook nog eens ataxie en mocht ik als één van de eerste en was dus niet in de gelegenheid Wiebe uitgebreid te laten wennen aan de omgeving.
Desondanks heeft hij heel erg zijn best gedaan, zelfs nog nadat hij bijna languit was gegaan.

Hier een paar fototjes, niet van de wedstrijd maar van het warmrijden, de foto's van de wedstrijd zijn niet zo heel mooi geworden.

Hier dus mijn kanjer en ik (bij de 2e en 3e foto)

Afbeelding
Afbeelding
Ok, niet helemaal op de foto... helaas.... maar ziet er toch goed uit!
Afbeelding

Ik weet het nu wel, voor mij geen dressuurwedstrijden, 1x per jaar onderling vind ik erg leuk, maar verder... Lachen laat mij maar lekker buiten rijden!

misty1

Re: Allereerste wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:48

garppig paardje met het ronde buikje

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:54

ziet er toch goed uit, en het lijkt best of hij/zij het naar het zin heeft

En buitenwedstrijden ook niks voor je?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 22:37

Ja, hij staat 24/7 op de weide, hij staat er nu een week of 3.... we hebben de singel al een gaatje of 2 losser moeten doen Haha!.

En ja, ik ben meer van de cross of endurance, maar dat kan niet met dit paard.
Ooit... Ooit, als ik genoeg geld heb voor een eigen paard en ook voldoende heb om zelf van te leven zal ik aan een paard beginnen die daar wel geschikt voor is Lachen
Nee, ik stap op het paard, ik ga dressuren en na 5 minuten zak ik zegmaar in elkaar en heb geen zin meer, dat geldt ook voor mijn mannetje, al was hij vandaag wel vrolijk, maar dat is hij niet altijd hoor, hij had door dat er iets stond te gebeuren en hij houd ook wel eens van afwisseling, dat hij blij was kon ik wel merken in de losrijbak op de locatie :S hij maakte een aantal "vreugdebokjes"
Maarja, dat ik dressuur niet zo leuk vind, daar steek ik hem natuurlijk mee aan tijdens het rijden.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:29

Ziet er erg netjes uit hoor!! Hij is wat dik maar ik snap nu waarom.
Je kan er zo wedstrijden mee rijden; erg netjes en leuke combinatie.