Nou ja na een lang gevecht toch der normaal af kunnen wenden en toen gestopt.Ik had er vanmorgen dus een hard hoofd in. Paardje vroeg gehaald en lekker gevlochten en gepoetst. Toen der op stal gezet en beetje rond gelopen en gegeten. Toen het paardje opgezadeld en Diana heeft me super geholpen! Diana heeft vorige week Splashie verzorgd en zij dat ze lekkerder liep op Mable's zadel. Omdat ik vorige week een afspraak heb staan bij de zadelmaker, wilde ik het ook wel uittesten. Dat zadel erop gedaan en oude bit er weer in
Het losrijden ging heerlijk! Ze liep lekker ontspannen en was super te rijden! Toen even met liza (van loon) staan kletsen en weer verder gereden. Toen ik eindelijk de ring in mocht was ze een beetje heet
De eerste proef ging zwaar poedersuiker! Ik schaamde me dood. Het was weer een echte draver, we hebben meer getölt dan wat anders en zodra ik ook maar iets mn hand naar voren deed of ging doorzitten sprong mevrouw aan in galop. Nou ik was zwaar pissed dus gevraagd of ik wat later mocht in de tweede proef.
Ik had mazzel want er konden er 2 voor me dan was ik de laatste. Mevrouw goed aan het werk gezet ondanks de hitte
Ze raakte steeds meer energie kwijt gelukkig. Toen mochten we de ring in en ze was opeens een stuk ontspannender dan de eerste proef
Eigenlijk nog best lekker gereden ondanks dat ze niet helemaal ontspannen was en naar me luisterde.De prijsuitreiking heb ik niet meegekregen, want ik was foto's aan het maken van Liza
(maar 97 in totaal
) Het viel me nog alles mee had 132 in de eerste proef
en 147 in de tweede proef. Was nog aardig tevreden maar was ook onwijs trots
Klinkt een beetje raar met die punten, maar had in totaal 4 zevens, 2 voor verzorging en 1 voor een volte... maar die ander... Daar was ik zo blij mee
Een 7 voor mn volte in galop en de middengalop
Daar hebben we nou zo hard voor gewerkt!! Super, dat kregen we tot dit seizoen in de B zelfs niet voor mekaar