Werkhoven 28-05 (verslag)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Werkhoven 28-05 (verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 19:12

Vorige week ons L1 debuut en de dag erna vertrok ik naar Barcalona. Daar kwam ik gistermiddag dood moe van terug, maar toch alle energie bij elkaar geraapt. Paardje gehaald en opgezadeld en even gereden. Ze liep eigenlijk wel lekker tot ik rechtsom wilde wijken. Ze vertikte het gewoon om rechtsom af te wenden ik hoefde niks te doen of ze kwam al omhoog en ging lopen springen Verward Nou ja na een lang gevecht toch der normaal af kunnen wenden en toen gestopt.

Ik had er vanmorgen dus een hard hoofd in. Paardje vroeg gehaald en lekker gevlochten en gepoetst. Toen der op stal gezet en beetje rond gelopen en gegeten. Toen het paardje opgezadeld en Diana heeft me super geholpen! Diana heeft vorige week Splashie verzorgd en zij dat ze lekkerder liep op Mable's zadel. Omdat ik vorige week een afspraak heb staan bij de zadelmaker, wilde ik het ook wel uittesten. Dat zadel erop gedaan en oude bit er weer in Bloos

Het losrijden ging heerlijk! Ze liep lekker ontspannen en was super te rijden! Toen even met liza (van loon) staan kletsen en weer verder gereden. Toen ik eindelijk de ring in mocht was ze een beetje heet Nagelbijten / Gniffelen

De eerste proef ging zwaar poedersuiker! Ik schaamde me dood. Het was weer een echte draver, we hebben meer getölt dan wat anders en zodra ik ook maar iets mn hand naar voren deed of ging doorzitten sprong mevrouw aan in galop. Nou ik was zwaar pissed dus gevraagd of ik wat later mocht in de tweede proef.

Ik had mazzel want er konden er 2 voor me dan was ik de laatste. Mevrouw goed aan het werk gezet ondanks de hitte Lachen Ze raakte steeds meer energie kwijt gelukkig. Toen mochten we de ring in en ze was opeens een stuk ontspannender dan de eerste proef Verward Eigenlijk nog best lekker gereden ondanks dat ze niet helemaal ontspannen was en naar me luisterde.

De prijsuitreiking heb ik niet meegekregen, want ik was foto's aan het maken van Liza Haha! (maar 97 in totaal *LOL*) Het viel me nog alles mee had 132 in de eerste proef Wow! en 147 in de tweede proef. Was nog aardig tevreden maar was ook onwijs trots Bloos Klinkt een beetje raar met die punten, maar had in totaal 4 zevens, 2 voor verzorging en 1 voor een volte... maar die ander... Daar was ik zo blij mee Lovers Een 7 voor mn volte in galop en de middengalop Pling Daar hebben we nou zo hard voor gewerkt!! Super, dat kregen we tot dit seizoen in de B zelfs niet voor mekaar

Marrepar

Re: Werkhoven 28-05 (verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:15

ah echt fijn Haha!
Jammer dat het niet geweldig ging, maar wel fijn dat je weer tevreden bent Ja Knipoog

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:18

TJa, inderdaad,
met die punten zou'k niet tevreden zijn Tong uitsteken
en die 7es voor je uiterlijk tellen we niet mee Cool

Wel lekker voor die middengalop dan! Lachen
Toch nog duidelijk verschil laten zien tussen je (harde Nagelbijten / Gniffelen ) galop en middegalop.
Fijn dat je zelf dan toch nog tevreden ben,
dat is het áller belangrijkste! Vork

Ben benieuwd naar de foto's! Die van liza en die van jou natuurlijk Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:21

Woow ze ging echt hard die eerste proef. Ik dacht met die middengalop: Ja ze gaat goed naar voren, nu nog remmen. Maar lukte gelukkig. Je andere middengalop was euhm niet zo. Nagelbijten / Gniffelen Ach ja hoop dat je ooit de echte rem gaat vinden, zou een hoop schelen. Haha!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:38

Jee wat goed die 7 voor je volte!!!! Jammer dat je zo hard ging na het lekkere inrijden, maar ja zo te lezen een redelijk geslaagde dag.
Succes verder.

Gr. Roos

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:43

goed joh, van die galop!!! En ach, de rest komt vanzelf wel Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 19:52

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:16

Jammer van je puntjes
maar fijn dat je tevreden bent Lachen

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:00

Foto's ook meteen even bekeken. Ik vind het er niet zo heel slecht uit zien hoor Knipoog Komt helemaal goed! Gewoon lekker blijven oefenen! Tja en een week Barcelona.... dat hakt er natuurlijk voor jullie beiden in Knipoog

Volgende keer vast een hogere score! Gelukkig heb je wel genoeg lol gehad! Daar gaat het om.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:20

fijn dat jij iig tevreden bent... Ja jammer dat je geen foto's hebt... Knipoog

edit: srry ben blont heb net je foto's gevonden Knipoog

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 00:55

Mooi dat je tevreden bent en die 7 voor galop is natuurlijk ook echt super. Langzaam maar zeker komen er vast ook wel winstpunten in de L. En die tolt en dat aanspiringen in galop en hard gaan komen mij zoooooooo bekend voor.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:09

Ik heb je 1e proef gezien, dacht al: Dat moet Anouk van bokt zijn. Jammer van je punten, gelukkig dat je tevreden bent over andere punten.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 13:52

Haha *LOL*
Heb je mijn tweede proef ook gezien? Die zag er volgens mij een stuk beter uit Lachen

De rest allemaal thanks Lovers

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:33

Jammer van je punten zeg! Wel super die 7 voor de galop!! Ik ga snel de foto's kijken!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:17

hey Anouk ik had je weer gezien(ook al in Vianen). Jammer van je punten volgende keer beter.
Ik deed ook mee in B-dressuurpony's.
Bij mij ging het slecht, met inrijden liep hij echt heel heerlijk maar in de ring ging toch niet echt goed. Mijn punten waren 149 en 150 dus de jury vond het nog geen eens zo slecht.
Succes nog verder Pling

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 15:28

Dank jullie wel Lachen
Maaiikii zeg dan is wat Tong uitsteken weet ik ook wie jij bent!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:30

Ik heb een bruine E-pony met druipkol en ik zelf heb bruin haar en ben 1.57. Op de prijsuitreiking stond ik daarbij Alyssia Visser te wachten.

welshpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 23:22

ja ik ben ook met mij dochter daar geweest ik vond het daar erg rommelig ik vond die stal eigenaar maar een vreemde man nou hoorde ik dat hij ook niet al te lief is voor die beesten dat werd daar verteld door iemand die daar stond ook moet ik jullie vertellen over die hengst die daar staat ging daar de ronde dat hij van hun was maar die hengst is van dhr geerlings en word daar alleen maar zadel mak gemaakt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 08:21

Maaiikii ik zal de volgende keer goed op letten Knipoog
@ Welshpower ik ga je even pb'en