Zomertenue

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aman__

Zomertenue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 19:53

Ik heb van het weekend Elzenbergtrofee 2005. En toen dacht ik als het zo warm is en we mogen in zomertenue... Wat voor blouse mag je dan aan.

Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30º Celsius) kan de afgevaardigde beslissen, dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of –dressuurblouse (met korte of lange mouwen).

Dit had ik dus wel gevonden. Maar ik heb dus een witte blouse met lange mouwen die best wel door schijnt. En een blauwe geruite blouse van BR met korte mouwen. Maar mag ik als we in zomertenue mogen dan wel met die dressuurblouse van BR of mag dat niet...
Anders neem ik gewoon me witte blouse mee maarja ik rij liever in die blouse met korte mouwen.

KarinvdM

Re: Zomertenue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:05

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 20:19

Sorry wist niet dat er al een topic gaande was want met de zoekmachine vond ik niks

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:04

Melissamanda schreef:
Sorry wist niet dat er al een topic gaande was want met de zoekmachine vond ik niks

Dat komt omdat de zoekmachine nog niet helemaal goed wekrt. Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:56

De zoekfunctie werkt inderdaad nog niet helemaal lekker.
Om het centraal te houden, zal ik hier een slotje op zetten.