Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dyyy schreef:Sorry, dat ik nog eens kom zeuren over voorlezen. Maar ik moet zondag voor het eerste een Z1proef voorlezen. Heb wel al regelmatig L1/L2 voorgelezen. (M niet..) Dus de overstap lijkt mij erg groot..
Wie heeft tips, wat moet ik vooral wel/niet doen?
Hartstikke bedankt..
MirandaB schreef:Ik vind Z lekkerder lezen dan M1 of M2 ... Zelfs de L1 gaat sneller .
Je moet wel goed de lijnen kennen en idd de nieuwe letters. Ik heb de bak eerst uitgetekent en toen de lijnen bekeken..Ik vind dat je nog best wat tijd hebt om het een en ander te herhalen. En het is toch ook wel belangrijk dat de ruiter een heel klein beetje weet hoe zijn proef gaat, als het is voorkomt dat je iets aan de late kant bent dat 1 keer lezen voldoende is..
Succes !
daffodil schreef:Vlak voor de proef even de proef door de bak heen "kijken", dus in gedachten de hele proef doorrijden, dan weet je ook wat je waar precies moet lezen. Ben net klaar met lezen en t valt echt wel mee hoor! Trouwens de ruiter/amazone weet als het goed is ook echt wel hoe ze moeten rijden, dus dat komt best goed!
Michelle85 schreef:Ja he Shanna, was een beetje onverwacht
Michelle85 schreef:Ja het voorlezen ging goedMaar laten we het maar niet over de proef hebben