Verslagje L1 in Middenbeemster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anydale

Verslagje L1 in Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 20:46

Vandaag had ik wedstrijd in Middenbeemster, nog wel in de L1 (ik heb m'n punten allang maar dit is voor het oefenen eigenlijk Bloos )
Hij had zich gisteren in de wei aangetikt dus hij liep ietsjes voorzichtig dus heel spectaculair was hij niet. Ik heb wel steeds super netjes op de letters gereden en het ging wel lekker Lachen
Toen de uitslag was 2 keer 1e met 180 en 181 punten Vork
Ik had zelfs 2 keer een 8 voor m'n houding Lachen Iets waar ik echt aan heb moeten werken. Nu nog een keertje L1 en dan op Almelo L2!!

Angie_Uresca

Re: Verslagje L1 in Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:16

Super mooie score. Gefeliciteerd. En succes in het L2!

palatijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:31

hey daar was ik ook! Haha!
heb jouw dus zien rijden...mooi paardje heb je! (tenminste..denk dat jij dat dan bent...je hebt een bruine toch?)
ging bij mij stuk minder Tong uitsteken was voor dat paardje eerste keer ergens anders op wedstrijd (160 & 150)vond hij allemaal erg spannend... nog gefeliciteerd met je mooie punten! en succes in de L2 *LOL*

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 15:19

palatijn schreef:
hey daar was ik ook! Haha!
heb jouw dus zien rijden...mooi paardje heb je! (tenminste..denk dat jij dat dan bent...je hebt een bruine toch?)
ging bij mij stuk minder Tong uitsteken was voor dat paardje eerste keer ergens anders op wedstrijd (160 & 150)vond hij allemaal erg spannend... nog gefeliciteerd met je mooie punten! en succes in de L2 *LOL*

Ja ik heb een bruine ja Lachen Ik heb jou niet gezien volgens mij, reed je ook L1?? Lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:25

Jeetje echt goed!!
Was het terrein daar fijn te rijden?

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 16:38

Sjellii schreef:
Jeetje echt goed!!
Was het terrein daar fijn te rijden?

Dankjewel! Haha!
Jaah ik vond het er erg netjes bijliggen, mooi grasveld!

palatijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 01:04

ja, ik reed ook in het L1 (was eerste proef zesde...jaja..Tong uitsteken)!
ik heb een donkere bruine zonder aftekeningen..ik was diegene die op het inrij-terrein van z'n paard stortte Bloos (vonden me "grooms" erg grappig..was er nog nooit afgevallen tijdens dressuur...helaas voor hun hadden ze nix gezien, omdat ik een btje te snel ging om lopend bij te houden Knipoog )
later was ik ff aan longeerlijn op het terrein, met een heel vriendelijke meneer die me even kwam helpen, omdat hij nog niet helemaal uitgefeest was...(tja viel er al een keer af .. dacht als ik nog een keer ga zit hij iig vast Clown )

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 09:09

palatijn schreef:
ja, ik reed ook in het L1 (was eerste proef zesde...jaja..Tong uitsteken)!
ik heb een donkere bruine zonder aftekeningen..ik was diegene die op het inrij-terrein van z'n paard stortte Bloos (vonden me "grooms" erg grappig..was er nog nooit afgevallen tijdens dressuur...helaas voor hun hadden ze nix gezien, omdat ik een btje te snel ging om lopend bij te houden Knipoog )
later was ik ff aan longeerlijn op het terrein, met een heel vriendelijke meneer die me even kwam helpen, omdat hij nog niet helemaal uitgefeest was...(tja viel er al een keer af .. dacht als ik nog een keer ga zit hij iig vast Clown )

Had je een bruin hoofdstel en een bruin zadel dan? Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:17

Wauw dat zijn nog eens punten zeg! Ga maar snel naar de L2! *LOL* Ga je selecties rijden?

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 10:20

Ja selecties rijd ik in de L2, alleen kan ik niet naar de regio, erg jammer, maarja ik ga naar Almelo Lachen

palatijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:40

haha nee dat had ik niet ...alles gewoon zwart (dus ik was niet de enigste die ging vliegen Tong uitsteken)..tenminste..zwart, mijn hoofdstel is ondertussen bijna grijs Knipoog
dus geen steigerend paard gezien??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:43

Wow, gefeliciteerd!! Dat zijn nog eens punten, hoog tijd dat je naar de L2 gaat!

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:15

Hey
Ik had daar ook gereden bij de L1 pony's. Het ging bij mij echt bar slecht maar jij hebt wel hele goede punten!! OK dan!
Hopelijk gaat het in de L2 ook zo goed > Pling

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 18:33

palatijn schreef:
haha nee dat had ik niet ...alles gewoon zwart (dus ik was niet de enigste die ging vliegen Tong uitsteken)..tenminste..zwart, mijn hoofdstel is ondertussen bijna grijs Knipoog
dus geen steigerend paard gezien??

Haha nee, maar ik zat er ook pas een kwartier van te voren op Tong uitsteken
Maar misschien heb ik je wel gezien, maar dan niet steigerend Tong uitsteken haha, ik zag je wel je prijs ophalen. In de eerste proef 5e met 160 toch?

palatijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 19:34

haha ok vandaar...was gelukkig ruim daar voor gebeurd dus had nog genoeg tijd om hem rustig te krijgen Haha!
was 6de en idd met 160 puntjes *LOL*
veel succes alvast voor de L2!!