Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judithh schreef:op de kringselecties gaat het wel anders, wij hebben bv afgelopen weekend selectie gehad in kring 2 en op die wedstrijd mogen dus geen juryleden jureren die zelf uit kring 2 komen, dan moeten er dus jury's zitten uit een andere kring, op de "normale" wedstrijden maakt het niet uit.
confetti schreef:judithh schreef:op de kringselecties gaat het wel anders, wij hebben bv afgelopen weekend selectie gehad in kring 2 en op die wedstrijd mogen dus geen juryleden jureren die zelf uit kring 2 komen, dan moeten er dus jury's zitten uit een andere kring, op de "normale" wedstrijden maakt het niet uit.
Ik vind ik eigenlijk dat dat zo ook moet gaan. Bij ons in de kring gaat dat jammergenoeg wel anders, daar jureren erg veel juryleden uit de kring zelf en bijna geen van buiten de kring, en dat is erg jammer en doet de selectie geen goed. Zitten maar genoeg instructeurs hun eigen leerlingen te jureren.
confetti schreef:Dat zijn nu de onderlinge verschillen tussen de kringen en regio's, want hiet in West Brabant is dat dus niet zo geregeld.
Rozamaz schreef:volgens mij wordt er meestal geprobeert juryleden van buiten de regio te krijgen.