1ste koers na winterstop van Frostie !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

1ste koers na winterstop van Frostie !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 19:44

Dag Bokkers! Knipoog
Jah hoor, ik ben super gelukkig.. Vandaag heeft men Frostje voor de eerste keer terug een koersje gelopen se.. Het ging super.. Hij was 2x 2de! Goed eh.. OK dan! En dat voor maar 1x in de sulky te hebben gestaan, en dan nog maar losjes gedraaft, en 1maand en half elke dag in de stapmolen, 20 min draven.. Ben echt super blij.. En opgelucht!!
Normaal was hij de 1ste reeks 1ste geweest, maar een of andere l*l had zijn paard een beetje opgespoten, en daardoor werd dat paard eerste.. Binnenkort gaan ze nog verschieten van mijn grote jongen!
Volgende week nemen we Speedy ook mee, en dan nog een nieuwe die we morgen gaan halen!! Ben benieuwd..
Natuurlijk krijgen jullie dan ook een verslagje hé!

Maar 'k ben ook een beetje boos.. een vriend van ons, zn paard Kipling (Klip! Haha!) heeft vandaag ook gelopen. De tweede koers wouwen ze vertrekken (autostart altijd, ook bij Frostje) en er was een meneer en die zijn paard wou nie draaie, en dan moeste ze die helpe, en dan blijf hij 50m achter, en de auto was al aan het rijden, en de paarden erachter ook en die begonnen zot te doen, en die liep daar op zn 1000ste gemakske heen.. Precies of er niks aan de hand was! Natuurlijk konden die paarden daar niet achter blijven lopen, dus die auto vertrokken, en Klip natuurlijk binnenkant, 1ste paard. Maar, ze laste die koers af, want die meneer was nie mee, en Klip krijg je zomaar niet gestopt, als die weg is, die geeft nie meer op.. En wij maar teken doen naar al die jockeys dat ze moesten stoppen, en uiteindelijk hadden ze het door.. Ma die stom k*t laat die koers gewoon nie verder gaan, iedereen was zo goed weg, en ze hebben zeker 2 ronde gedaan, en dan zijn ze natuurlijk al moe, en hebben ze al een koerske gedaan.. Enfin, ze hebben de koers achter categorie A gezet, en Klip werd 2de!! Holee.. Haha!

Genoeg gezaagt,
tot een van de dagen!
XxX Saffierie!

vamp

Re: 1ste koers na winterstop van Frostie !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:08

het laatste verhaal snap ik niet helemaal, maar misschien ligt dat wel aan mij Lachen

ik vind het wel erg knap dat jullie 2X 2 de zijn geworden, gefeliciteerd!!

Chaelle

Re: 1ste koers na winterstop van Frostie !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 17:27

vamp schreef:
het laatste verhaal snap ik niet helemaal, maar misschien ligt dat wel aan mij Lachen

ik vind het wel erg knap dat jullie 2X 2 de zijn geworden, gefeliciteerd!!

Hehe, nou,, mijn papa heeft er mee gereden, je moet 14 jaar zijn om in de sulky te mogen rijden =D