Foutmelding thuis gestuurd gekregen..?!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Foutmelding thuis gestuurd gekregen..?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 15:02

Zoals sommige weten kan je van de FNRS doorstromen naar de KNHS. Als je alle F proeven heb gereden mag je L1 starten.
Ik geloofde dit eerst niet en alles nagevraagd en ja hoor.. het mag.
Kopie van diploma opgestuurd en wachten op een goedkeuring.. Lang gewacht, niks gekregen. Toen maar even bellen, mijn diploma was aangekomen en het was volgens de vrouw die ik aan de telefoon had goed gekeurd. Dat stond in de computer.
Maar goed, ik blij eindelijk L1 starten.
30 april dan de eerste keer gestart, geen punten gereden maar wel tevreden. Kom ik vrijdag thuis ligt er een brief van de KNHS. Dat ik verkeerd ben gestart en wat daarvan de reden is! Ze weten dus blijkbaar niets af van mijn 'overstap'..
Ik moet binnen 14 dagen schriftelijk reactie geven, ze geven wel toe dat het ook aan hun administratie kan liggen...

Kleintje

Re: Foutmelding thuis gestuurd gekregen..?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:05

Fijn he, de KNHS. Welkom is de chaos Knipoog
Ik zou wel protest aantekenen. EN ik zou het eventueel met ontvangstbevestiging sturen, dan heb je bewijs dat het is aangekomen, want ook daar doen ze vaak erg moeilijk over!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 16:22

Ik heb ook wel eens zo'n brief gekregen, gewoon de KNHS bellen, dan komt het wel goed.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:11

Altijd namen noteren wie je gesproken hebt bij de KNHS !!
Het zal waarschijnlijk nog wel bij iemand op zijn buro liggen daar..
Wel lastig als je denkt dat je het goed geregeld hebt.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 20:03

ja maar als er ook werd gezegd dat het in de computer stond.. Verward
en namen noteren gaat wat lastiger.. je wordt van de een naar de ander doorgeschakeld.. :s

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 07:55

Laatste vraag die je stelt bij degene die zegt dat het ok is :
En ik heb nu gesproken met ??? Zo moeilijk is dat niet hoor Knipoog

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:43

fijn he zo'n groot orgaan, niks van aantrekken en gewoon even bellen. ik heb het zelf een keer gehad met een vergeten te betalen paspoortrekening van de pony van mijn dochter, na dat ik gestart was kreeg ik ongv.3 weken erna een foutbrief dat ik niet in die klasse mocht startten met een verhaal erbij dat als ik niet schriftelijk zou reageren ik een boete zou krijgen.ik had geen idee waar het over ging. ik gebeld hebben ze het uitgezocht en bleek die rek. open te staan, na betalen kon ik gewoon starten, slaat toch nergens op

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:24

Ik was al 3x in L1 gestart toen ik een brief kreeg dat ik niet startgerechtigd was in deze klasse (ook goedemorgen). Ben direct gaan bellen. Bleek de fout bij de KNHS lag. Kreeg daarna keurig een bevestigingskaartje waar op stond dat ik per die datum L1 mocht starten.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 14:33

Ok..! dan ga ik even bellen..! Lachen

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:54

Lang leven de chaos. Ik heb het ook 1x gehad. Overstap van B naar L1. Ik wist zeker dat ik 10 punten had en ik had ook netjes alle coupons op een rij liggen.

Ik gebeld en samen met een meisje van daar alles doorgelopen. Zij hadden 1 coupon niet ontvangen (zou kunnen) ik een kopie gefaxt en was zo geregeld.

Opzich zijn ze niet de beroerdste als je maar kunt bewijzen dat jij gelijk hebt.