Lekker vroeg weg zodat ik eerst mn instructrice nog even kon zien rijden in het Z2. Ze reed later ook nog de Z1 en daartussen in startte ik, dus kon ze mooi even kijken hoe dat ging.
De avond daarvoor nog even lekker erdoor gereden en dan vandaag maar gaan met die banaan

Eerst even lekker ingereden, meteen mooi ontspannen, paar kleine misverstandjes en toen er weer helemaal lekker bij.
Rond half 6 mn proefjes in, die ik voor de verandering maar weer eens uit mn hoofd ging rijden wat ik de laatste 3 keer niet had gedaan. Moet zeggen het rijdt op een of andere manier toch beter.
Eerste proefje ging lekker, mooi ontspannen en aan de hulpen. Geen grote fouten.
En tweede proefje super ingekomen, meteen mooie middendraf, bijna uitgestrekte draf, lekker door de hals, mooi stil in hals en hoofd, net zoals in t eerste proefje. Was alleen zo lekker aan t rijden op dr dat ik helemaal vergat af te wenden bij A op een gegeven moment

Domme fout, zeker weten -2 maargoed, kan gebeuren. En jammer genoeg schrok ze halverwege ergens van waardoor het einde weer een beetje gespannen en afgeraffeld werd.
Maargoed, toen maar wachten op de resultaten, ondertussen nog mooi even de Z1 proeven van mn instructrice gezien. En daarna nog langer wachten. Toen eindelijk rond 8 uur waren de coupons er.
Kreeg eerst de coupon van de 2e proef, resultaat: 160 - 2, Je zag ook precies dat het binnenkomen super ging en dat ze halverwege minder ging. Stond ook op de coupon, jammer van het laatste gedeelte.
En toen nog even wachten op die andere coupon, die proef was beter maar we verwachtten maar niks, want je weet uiteraard maar nooit.
Maar die punten waren ook weer super: 165

Ben nu overigens L1 + 11 en we gaan uiteraard ook meteen over naar de L2.
En vandaag de uitslagen nog even bekeken op internet, want het duurde allemaal zo lang dat ik niet tot de prijsuitreiking ging wachten.
Blijk ik 2e te zijn geworden (van de 28) met t eerste proefje en 6e met t 2e proefje. Lekker weer allemaal Gribaldi's en Ferro's eruit gereden met die kleine pony van me