Vanmorgen heb ik der 20 minuten op een ander bitje gereden dat ging eigenlijk wel aardig. Daarna lekker gevlochten en staart en voetjes gewassen

Toen weer naar stal, spulletjes in de auto gedaan een paardje opgeladen. Kwartiertje/ half uurtje gereden. Toen aangemeld en weer terug. Paardje op gezadeld en toen zou ik nog een kwartier hebben om los te rijden maar dat bleek tegen te vallen! Het bleek nog minimaal driekwartier te duren.
Beetje rond gehangen, paardje stond beetje te slapen in de zon en vond het wel best. Het was een chaos, niemand wist meer wanneer hij/zij moest alles kwam in de knoop met het springen en er kwamen mensen tussendoor weet ik het.
Maar ik stond daar maar te wachten... alle ouders kwaad, kinderen over de zeik

Splash was niet meer te houden die dacht yeeeh eindelijk

Toen konden we ook weer een tijd wachten op de tweede proef. Ik zag die ring en dacht

Gedaan wat we konden, nou ging eigenlijk nog lekkerder! Maar hoe rijd je een overgang terug als je naar beneden rijd, ja op de voorhand en middendraf, nou ja

Splashie lekker verzorgd en toen we boven kwamen, bleken de coupons er al te liggen. Had 134 in de eerste proef, nou daar was ik niet blij mee