Was wel benieuwd hoeveel jullie kregen (graag even de klasse, paard-pony erbij zetten)
Bij ons (bij de pony's) krijg je meestal zo'n €10- €15 als eerste prijs..
Soms zijn de prijzen wel wat hoger, maar meestal zoiets.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Giloni schreef:Ik heb gisteren 95 euro gewonnen...
Met het L springen, had ik met klassieke en progressief, 2 keer de 1e prijs -- > 2 x € 25. Met de dressuur had ik 1 keer 25 en 1 keer 20. Was 2 keer 1e..Dus ben wel tevreden..
Soeskia schreef:Ik heb werkelijk nog nooit een wedstrijd gereden waar je geld krijgt. Enkel bekers...maar die vind ik ook wel erg leuk
Citaat:Bij pony's geld nooit een verplichting tot het uitreiken van geldprijzen, maar indien ze wel gegeven worden is de 1e plaats voor de B maximaal 25 euro, voor de L maximaal 37,50, voor de M maximaal 50 euro en voor de Z maximaal 75 euro. Het inschrijfgeld voor pony's mag voor de B en L nooit hoger zijn als 6 euro, en voor de M en t Z niet hoger als 7 euro!
Rapiti schreef:Citaat:Bij de paarden krijg je wel veel meer geld. Laatst (op een klein binnenconcours) kreeg ik €90,- voor een 1e prijs (Z1 paarden). Ik vond dit eigenlijk best wel veel. Maarja, deze sport is toch al zo duur, dus op deze manier verdien je ook nog eens iets terug![]()
.