Ik had me eigen opgegeven met Ugo maar aangezien ik daar nu niet meer op kan rijden vanwege zijn blessure (leverziekte) loopt half jaar in het land had ik deze wedstrijd nog niet afgezegd omdat ik een ander paardje had om te rijden en waar ik nu de gelukkige eigenaar van ben sinds 2 weken hadden we hem laten staan en ben ik met DJ geweest maar hij loopt nog niet helemaal zoals ik hem wil hebben maar goed we zijn het toch wezen proberen eens kijken hoe hij op de wedstrijd is...
Nou we kwamen aan op het terrein en we haalde hem van de trailer af en meneer stond helemaal te trillen van de spanning

Ik had zoiets als ik dat zometeen ga rijden spat het uit elkaar onder me, maar gelukkig viel dat opzzich allemaal heel erg mee hij was zelfs super braaf twerwijl hij thuis wel eens in de bak rij dat hij weleens spoken ziet

Nou met losrijden was hij super braaf en liep lekker ontspannen nou wij de ring in en dat ging voor mij gevoel super..hij liep echt heerlijk tweede proef was ook heel redelijk zaten een paar kleine foutjes in maar voor de rest netjes..!
Nou wij wachten op de uitslag en ik was erg blij met mijn punten voor de eerste keer op concour..had 148 & 150 punten..nou volgende wedstrijd gaan we voor een winspuntje!