3 laatste, en toch *trots*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

3 laatste, en toch *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 14:00

vandaag werd er weer een onderlinge wedstrijd gehouden in onze haflingerclub( DE LIMBURSE HAFLINGERVRIENDEN)
Jenny kwam jureren (of hoe je dat schrijft) jenny is de vrouw wat friezen altijd inrijd (achternaam ken ik niet)

en normaal ga ik op charleck maar die staat nu serieus mank, en mijn vriendin wou liever niet dat ik op wallas (haar verzorgpaard) reed (we rijden voor dezelfde eigenaar maar ieder heeft zo zijn 'eigen ' paardje.)
dus ik snapte haar probleeem want ze denkt dat ik meer punten heb dan haar en dat ze dan voor shut staan omdat ik al 5 maanden niet op wallas gereden had. nou ik snap haar wel goed dus ben ik dan maar op fanny meegegaan, ze is een 21jarige hafinger met een ontzettend sterke mond, en heel eigen karakter. ik rijd haar al een tijdje met een gewoon trenske en heb de pessoabit uitgelaten, dus ging ik dat vandaag dan ook maar doen.

ze was dan nog eens serieus hengstig. en deze pony is eerst beleerd voor de koets daarna onder zadel, en heeft dus al 21 jaar heel veel last met hoeken uitrijden, zelf mijn lesgever krijgt het niet voor elkaar (moet je niet vragen hoe koppig ze is).

maar goed ik ging dus de bak in (want ik was 1ste) en ze begon als een gek te roepen, en natuurlijk dat pissen. heel hard ging ze en na een 15 minuten draven had ik er genoeg van want mijn handen deden zeer,heb ik haar maar eens laten uitgaloperen, dus na 4 rondes (zonder aandrijven) ging mevrouw eindelijk over naar een arbeidsgalopje en nam ik haar rustig terug.
daarna werd mij aangekondigd da ik mocht beginnen, goed, er stond een meisje te lezen maar die prate zo still.... ook al na 5x te vragen om harder te praten. daarna, had ik nog een fout gereden, omdat ik niet gehoord had wat de bedoeling was, maar van jenny mocht ik deze figuur nog ens rijden. enz enz tot einde, goed afgelopen,
zeg dat meisje C,M, B, uitstappen..

nee, dat kon niet dacht ik... tis altijd C, M, B, A en dan uitstappen , en dus vroeg ik het nog ens zegt ze op een lastige toon, Gewoooon rijbaan verlaten.
nou mooi niet , en ik reed het zoals ik dacht!
(achteraf stond op mijn papier dus wel: rijbaan GOED verlaten.)
anders was dat oook niet geweest. zegt het meisje , ja ik rij ook dressuur, en ik doe jumping, en ... Koe en dan is uitstappen dus ook niet RIJBAAN VERLATEN vind ik . ik heb haar wel bedankt voor te lezen, maar volgende keer, zoek ik wel een persoon met krachtigere stem.

nou ik en vanessa waren dus aan't voorspellen dat we laatste zouden zijn, en er is een meisje dat in onze ogen VEEL beter gereden had, wat blijkt, zij was laatste, vanessa voorlaatste, en ik derde laatste!
ik had echt LAATSTE verwacht aangezien Fanny (haar eerste wedstrijd) en madam ANTI- Hoek is.. dus ben ik eigelijk wel trots!

ben wel van 4de naar 10 gegaan (met charleck 4de) maarja, zo leer je maar beter.

de laatste was aant janken,om haar punten en ik en mijn vriendin lachte ons dood,om ONZE punten omdat we eigelijk niet zo ''strijdende' types zijn, enpaardrijden meer zien als liefhebbende sport dan wedstrijden... (niet verkeer bedoeld op mensen die wedstrijd rijden he' absoluut niet, want ik wil ook graag winnne, maar till er niet zwaar aan als ik laatste ben)

nou sorry voor lange verhaal, maar ben wel trots op mijn meisje, ze heeft haar best geloof ik wel gedaan! Clown

Belker

Re: 3 laatste, en toch *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 22:28

Verplaatst naar Wedstrijden.

Anneliesss

Re: 3 laatste, en toch *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 23:59

Als je zelf tevreden bent heb je je doel bereikt toch?
Goed gedaan Lachen