Ik baal hier écht van

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik baal hier écht van

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 20:36

Ja, heb me dus al bijna 2 maanden geleden opgegeven voor de NRPS kampioenschappen.
Heb het inschrijfformulier ingevuld en een mailtje gestuurd dat mijn coupons op waren en ik ze op zou sturen zodra ik ze binnen had.
Kreeg een mailtje terug, ja is prima, we houden rekening met je en we zetten je op de startlijst.
Blablabla enz enz enz, alles was dus goed, ik met gerust hart op mijn coupons gewacht.. krijg ik ze binnen, heb onmiddelijk een mail gestuurd:
Ik heb mijn coupons, dus ik stuur zo z.s.m op.
Krijg ik terug: Ja de inschrijving is gesloten.
Ik tot 10 geteld (ongeveer 100 keer) en beleefd een mailtje terug gestuurd met hoe en wat en waarom ze zo laat zijn.
Kreeg ik terug: o ja o ja dat is waar, we zetten je op de lijst en lever je coupons zaterdag maar in de bij de jury.
Ik kijk nu al 2 dagen lang, en nog steeds sta ik nog niet op de startlijst.
EN JA HOOR, die wedstrijd is morgen en het is voor mij een uur rijden vanaf huis.
Ik heb gebeld, gemailt, alles.. ik weet echt niet wat ik nu moet doen..
Ik ben zooooo kwaaad Hamer Hamer Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Margon

Re: Ik baal hier écht van

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 20:54

Pfoeee Sjeem moeilijke situatie.
Ik weet niet hoelaat je morgen weg moet maar probeer het anders nog eens heel vroeg morgenochtend.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:37

Idd.. Maar ik zou iig de mailtjes uitprinten waarin staat dat het goed is dat je mee kunt doen.. Dan kan je morgen mischien naar het secretariaat gaan en zorgen dat je toch nog mee kunt doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:29

dat is idd balen! Wel slecht geregeld van het NRPS, niet echt makkelijk contsct maken ook (eigen ervaring) Hopelijk kan je nog starten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:52

Met zo´n organisatie zou ik de organisatie dus lekker erin laten zakken en mooi van je zondag genieten.

Als je echt graag mee wilt doen zou ik er heen gaan en die mailtjes uitgeprint meenemen. Als je een beetje beleefd blijft maar wel voet bij stuk weet te houden kan er vaak op concours heel veel geregeld. Denk maar zo: als zij zo slecht te bereiken zijn zullen ze ook afmeldingen gemist hebben.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:37

En? Mocht je nog mee rijden? Zo ja, hoe ging het? Ik hoop goed, want ik las je verhaal en het is echt behoorlijk zuur! Groetjes!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:36

Vanavond bellen naar de organisatie, dat je je opgegeven hebt en reactie hebt gehad dat je op de startlijst gezet zou worden. Maar dat je nu niet weet hoe laat je moet rijden, aangezien je er nog niet op staat.

En morgen iig. die mailtjes mee nemen inderdaad.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:06

Dat is idd ontzettend vervelend!
Maar ik ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen? Tong uitsteken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:21

Mailtjes over problemen ed altijd uitgeprint meenemen op concours! Wij doen t zelf met de vereniging ook op de wedstrijden die we organiseren. Voor als mensen in een keer iets anders beweren. Kan je ze altijd zwart op wit laten zien wat er afgesproken is!
Maar t was vandaag zag ik. Hoest afgelopen?