fans van de haflingers in de dressuursport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dreamteam

fans van de haflingers in de dressuursport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 14:08

Hallo,

Ik ben nog niet zo lang lid, maar het lijkt me leuk om in contact te komen met andere haflingerfans om mijn enthousiasme en mijn ervaringen mee te delen. Ik heb zelf een haflinger en mijn moeder ook. Mijn haffie is vorige week 4 jaar geworden en ik heb hem gekocht toen hij net 1 jaar was. Ik heb hem nu bijna een jaar onder het zadel en hij doet het super! Ik heb in april dit jaar een startkaart aangevraagd en heb op 1 mei mijn 1ste wedstrijd in het L1 gereden. Dat ging echt super goed. We waren 2 keer 2de (van de 13) met 163 en 165 punten en we hebben zelf een geldbedrag gewonnen (niet veel hoor Tong uitsteken ). Maar je begrijpt waarschijnlijk wel dat ik super trots op hem ben. Ook kan hij al een beetje springen, maar dat doe ik nog niet zoveek omdat hij nog zo jong is. Maar afgelopen februari heb ik een oefenparcoursje meegereden op stal en dat ging echt onwijs goed, het was wel maar 20 cm hoor. Ook buiten is het een super fijn paard, af en toe wel eens ondeugend maar ja hij is ook eigenlijk nog maar een baby'tje.

Maar ik zou het dus onwijs leuk vinden om met andere haffiefans in contact te komen.

Groetjes wendy