Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toledo schreef:Het Z1 en Z2 zal weer 's ochtends plaatsvinden, dus als je een beetje pech hebt, mag je weer om half 9 de ring in, Venetia...![]()
Ik ga ook naar Alphen en Heteren natuurlijk, we gaan het gewoon proberen...
vossie schreef:He bubbie, je kent me wel. Heb gelijk met jou z gereden toen je nog met Nebraska reed, ik had toen ook zo'n heet merrietje, iristhia, we zijn toen samen naar de gelderse geweest in het m. Toen ben ik met een donkerbruine gaan dressuren en later gaan springen. Heb je ook vaak bij de AH in Arnhem gezien. En ook weer afgelopen winter in Dodewaard, toen heb jij me je paard laten zien op de video. Ik had toen ook de Jazz bij en die was vreselijk lastig!!! Als je nu nog weet wie ik ben....... dan weet ik het ook niet meer!!
Voor mij is het ook de eerste keer M met dit paard, en ook de eerste keer buiten! Dat zal dus wat worden..... maar ze is tov dodewaard al een heel stuk braver geworden maar ja ze blijft onvoorspelbaar. Ik zie ja as zaterdag wel, ben heel benieuwd hoe jou paard zich ontwikkeld heeft....... maar ja als ie zich gedraagd dan kom je wel door joh! Kwaliteiten zijn aanwezig!