heeft er iemand tips of weet iemand wat verplicht is ofzo?
Alvast bedankt! groetjes Angela
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knightloekie schreef:Het versieren van de staart of van enig ander deel van het paard door middel van onnatuurlijke dingen, zoals linten en bloemen of anderszins, is niet toegestaan. De manen en de staart van het paard mogen evenwel ingevlochten worden.
ik zou ze toch proberen te vlechten en anders zou ik de manen lekker los laten hangen maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze netjes recht getrokken zijn
moonie schreef:je heb een belg toch daar mag je toch met van die gelkeurde wol in vlechten of zit ik er nu naast
dreamteam schreef:Hallo,
Ik heb een haflinger met hele dikke lange manen en vlecht altijd met naald en draad. Hoe kort of hoe lang je manen ook zijn, het kan bijna niet misgaan als je met naald en draad vlecht. Gewoon 1ste even thuis oefenen en er handigheid in krijgen zodat je op de dag van je wedstrijd niet hoeft te stressen.
Ik vind het echt zo gaaf om te horen dat er steeds meer mensen met koudbloeden gaan starten. Wij koudbloedliefhebbers gaan het ook wel maken in de dressuursport!!
Veel succes alvast.
Tiara_5 schreef:heej maikelove ik heb zaterdag ook wedstrijd:) bij stoeterij dandelion;) ik rijd met tiara in de b met welk paard rijd jij???