ik had voor het eerst wedstrijd met me koetjuh (of paard hoe je het maar noemen wil

maar jah ik me paard wassen want tjah ze is bont en ook nog is het vieste beest die ik ooit heb mee gemaakt dus ik lekker wassen zie ik dat ze 2 bulten heeft. 1 op der kont en 1 tussen der voorbenen (warschijnelijk goed getrapt in het weiland) dus ik denk *** niet weer he! maar gelukkig ze liep goed! wij der in de vrachtwagen laden (en hele grote we gingen wel met zijn die hoor en dat moest iedereen natuurlijk zien

zijn we eindelijk onderweg.... zijn we de weg weer kwijt dus wij nog meer stress maar na 1 uur rijden (het is eigelijk maar 30 minuten van onze stal maar jah) zijn we aangekomen op het CONCOURS!! de eerste moest er gelijk op nog 20 minuten en ze moest rijden.
ik rustig me paardjuh op zadelen en ik ging ook maar is rijden.
ik was best zenuwachtig want ze was nog nooit echt op ander terein geweest (ze is pas 4 geworden) en ik heb der wel is gek meej gemaakt en geloof me niet sown fijne ervaring! maar ik er op zitten en me moeder der ff vast houden tot in de inrijring wel een paar keer gesteigert onderweg maar hebben we overleeft! ben der halve wegen toch maar lopend naar toe gegaan

na 3 kwartier in rijden was het zover onze eerste wedstrijd!!
en daar gingen we ff de ring door ff alles kijken!
me paardjuh waaah mevrouw met fiets staartje beetje in de lucht maar veder niets aan het handjuh! en toen begonnen we a x binnen komen in arbeids draf! en mijn lieve schattige mooie knappe koetje deed net of ze nooit anders heeft gedaan! toen we klaar waren heb ik denk ik wel 10 minuten om der hals gehangen en de geknuffelt ik was sow trots!!
maar we moesten nog een proef dus ik weer beginnen met rijden (en ze deed het gewoon nog) de 2e proef ging weer is super!! bijna juryauto over reden maar niet gebeurdt

ik was weer is ff trots aan het einde van de proef! en de oude eigenaar stond ook even te kijken (was later gekomen) en die vond haar super lopen (ik nog blijer) *o/*
en toen de prijsuitreiking van onze ring! ik was gewoon 4e geworden geen winstpunt maar toch 4e in de 1e wedstrijd met wle lage punten met maar 143 maar jah! in de 2e had ik geen prijs maar wel bijna een winst punt 154.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het heel ff kwijt! ben namelijk zo trots op me lievuh paardjuh!!
ben wel benieuwd wie er nog meer gereden hebben! en wat de punten waren!
*o/* under cover *o/* super beestje