Nou had ik zelf gelukkig weer weinig last van stress,dat lag bij bertje wel anders,hij was flink druk,staart zwaaien,en hij zag alles,met inrijden ging het nog maar in de bak was hij nauwelijks nog te rijden,ik rij nog met gewoon trensje trouwens.
Dus de proef in,binnenkomen erg charmant,druk hinnekend en storrte in het halthouden,daarna ko[p in de lucht en alles eens goed bekijken haha,dikke 4 dus

Verde was er geen ontspanning te vidnen in mn hele proef dus ook geen verzameling.
2e proef zit slangenvolte 5 bogen in ,hij sprong per boog geloof ik 2 wissels,een 2 dus

Zelfs na het inrijden en de proeven nog vreselijk druk,hij wou met uitstappen constant aandraven,rare bert.
toen nog meer dan uur wachten op prijsuitreiking,waren in alle proeven 1 wp geloof precies 180,en ik had de mooie score van 161 en 165

Had nog een 7 voor galopwissel en traver en een zigzagappuyement

Maar ja ook een 2 ,en wat 3 en 4en haha.
ach ja kan alleen maar beter worden he haha

zondag poging 2,maar weet niet goed wt ik tegen zijn spanning kan doen,laat hem al vaak lekker lang in alle gangen.en ben zelf nooit erg gespannen,we gaan deze week wel beginnen met s en t licht te laten wennen,misschien dan wat meer stuur erop iig.
dus wie weet beter bericht na zondag