oefenparcours 4 x foutloos!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

skippy

oefenparcours 4 x foutloos!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 23:08

hallo allemaal

jaja vandaag was het dan zo ver. amie_x_mij en ik hadden eindelijk een keer weer oefenparcours op de ponyclub. na een tijdje flink nadenken hadden noor en ik maar besloten dat noor ook maar op wout mee moest doen. dit was wel ene keer een goede oefening voor haar. wout moest dus vandaag met ons allebei springen. amie had zich opgegeven voor de 80 cm en ik voor een meter (wout loopt de laatste tijd niet zo lekker vandaar wat lager dan normaal).

na een heleboel gedoe met de leiding van de ponyclub. (ze denken namelijk dat ik een meter nog lang niet aankan aangezien ik in de maandagles rijd in plaats van de o zo geweldige dinsdag). was ik toch bij de meter ingeschreven.

dan was het vandaag DE dag. we gingen rijdend naar de ponyclub aangezien mijn pa ons niet kon brengen. wout had eerst lekker een uurtje rust. toen ging noor langzamerhand wout eens opzadelen. ze had lekker rustig ingereden maat werd hoe langer hoe zenuwachtiger, aangezien het parcours wel iets hoger stond dan 80 cm (denk 90 cm tot een meter). maar het ging toch wel heel goed. noraly was bezig met haar befaamde als ik er maar levend overheen kom houding. en het lukte haar ook nog dus dat was mooi. ze was als enige foutloos van de 12 . toen was er een tweede ronde. noor sprong nog een keer op dezelfde hoogte hoewel je ook hoger mocht. ook de tweede ronde kwam noor foutloos door. ah brave wout Haha!

na ja toen was ik dus aan de beurt. iedereen van de maandag avond was ondertussen wel klaar en daar reed ik dan. als "beginner" tussen al die"geweldige"dinsdag ruiters Haha!. ik voelde me echt raar daartussen. iedereen keek me echt zo aan van wat doe jij hier jij bent toch van maandag die kunnen toch niet rijden. maarja het inrijden ging niet zo lekker wout was een beetje kijkerig en niet echt actief maar oke. dus ik ook de ring in. parcours stond ondertussen op 1.10/1.20. en ik zag onze instructeur al kijken . ehm wat doe jij nou. Kan die dit wel springen vraagt ie ook nog. ik keek noraly aan van. oke niet doen alosof die nou zo dom is. Boos! maar ik zei netjes : ja hoor 1.30haalt ie dan moet dit ook wel kunnen Tong uitsteken en ik reed mijn rondje in vliegende vaart aangezien meneer nu wel even wilde laten zien wat hij kon. instructeur keek publiek aan o hij kan toch wel springen Clown ook het tweede rondje ging helemaal goed. op een paar schoonheidsfoutjes na maarja kan gebeuren.

meneer heeft zich zeker wel vermaakt vandaag. oren strak naar voren in het parcours en lekker sjezen

het ging echt super en ik ben heel trots op mijn ventje en op mn vriendin noraly aangezien ze springangst heeft en dit toch zomaar even sprong. ik heb nu al zin in de volgende springangst.

Lielle

Re: oefenparcours 4 x foutloos!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 08:27

VvdD -> WD

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 10:13

hahaa ja stephje! Het ging super..
Maar ik denk niet dat je zin hebt in je volgende springangst Tong uitsteken, ghahaha typfout in de laatste zin..
Maar ik ben ook trots op mijzelf Lachen, zo hoog heb ik nog nooit gesprongen, in parcours..

En ik ben super trots op jou! Dat je even hebt laten zien dat wout het wel kan Lachen, super de luxe coole pony dat wout is

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 10:20

ehm ja haha je hebt gelijk mr het was idd super en ik ben echt heel trots op wout