Gisteren wedstrijd gehad met Fidia (ging nergens naar)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Gisteren wedstrijd gehad met Fidia (ging nergens naar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 16:44

Het ging weer lekker gisteren, niet dus Bloos Vid en ik hebben vorig jaar 9 wp in de B gehaald en ik was van plan nou ja ik wou het proberen om gisteren dan maar even het laatste winstpuntje binnen te gaan halen. (Wat twee weken geleden in Zeeland ook al mislukte Bloos )
Het ging dus echt helemaal nergens naar. Vid is altijd wel een beetje heet op concours, maar wat ze gisteren deed sloeg echt alles voor haar doen dan. Ik weet dat ze met losrijden nooit wil stilstaan, tja best lastig met aansingelen, dan vliegt ze of achterwaarts of ze gaat heel erg rondjes om diegene drentelen die wil helpen met aansingelen. Daar hadden we gisteren ook weer last van. Boos! Nou ja, ze was best wel ontspannen later met losrijden. Dus met een goed gevoel de eerste proef in. Ik ga net bij C op de rechterhand ziet ze een buxusplantje staan met een strik erin. Tja, dat was een reden om maar eens goed die kont naar binnen te doen en scheef gaan lopen. En ja, ik werd een beetje pissig want het beessie is 18 jaar en loopt al heel wat jaren mee op concours dus ze moest zich maar niet aanstellen. Dus ik mijn spoor erin zovan let es op. Toen begon ze me toch even te springen Bloos niet hoog of gemeen maar als je weet dat Vid eigenlijk nooit bokt en nu bok-steigertje-bok-steigertje-bok en steeds achterwaarts ging, tja
Ik kreeg haar wel weer voorwaarts maar er zat helaas toen veel ste veel spanning op en dat heb ik er niet meer uit kunnen rijden helaas. Ik had trouwens de eerste proef 144pnt. (150-6 door het verzet) en de tweede 154pnt. (te veel spanning) Nou ja, volgende keer beter Haha!

Martsje

Re: Gisteren wedstrijd gehad met Fidia (ging nergens naar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:01

Wel jammer, maar je moet maar zo denken; die punten komen nog wel!!!! Vooral als je kijkt naar de eerste proef, zonder verzet, had je het laatste puntje binnen!!! Knipoog

KoKoKanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:05

Jammer..... was wel een leuk wedstrijdje, goed geregeld! Nu maar hopen dat de uitslagen snel op startlijsten komen.
Succes met de 2 paardjes!

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:45

Thanx voor het reageren

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:07

verplaatst naar Wedstrijden

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 15:24

Heey Kokokanel heb jij op zondag of op maandag gereden??? Of was je alleen toeschouwer???

KoKoKanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 19:49

IK heb op zondag gereden....1e keer L1 en had wp dus....en gisteren weer (165)