Ik heb deze week niet veel tijd gehad dus nu maar gelijk 2 verslagen van 2 wedstrijden!
FRANEKER zaterdag 7-5
We moesten al vroeg weg, want rond half 10 moest ik mijn eerste proefje rijden. toen we er heen reden hadden we veel regen onderweg maar gelukkig toen we daar aankwamen was het droog. het was ons eerste buitenwedstrijd voor dit seizoen. wendy en marian waren met me mee. steffen opgezadelt en na het inrijterein gegaan, dat was erg nat, steffen vond het weer geweldig op het land en werd daardoor erg sterk, maar gelukkig werd het wat minder. de banen voor de proefjes waren gelukkig beter. ik was zelf tevreden over alle 2 de proefjes er waren natuurlijk dingen die beter konden! de punten vielen erg tegen op de eerste proef 148 en op de 2de 150, maar er werd over het algemeen erg streng gejureerd. maar ik heb lekker gereden en steffen heeft super zijn best gedaan en daar gaat het om! foto's van de wedstrijd staan bij horses at work!
ZWAAGWESTEINDE zaterdag 14-5
Ik hoefde pas rond 4 uur terijden, dus heb steffen s'ochtends nog ff lekker gewassen. rond kwart over 2 reden we die kant op, wendy was met me mee.. daar aangekomen zagen we dat de banen erg slecht waren. steffen op gezadeld en ingaanrijden, we moesten in de buitenbak inrijden, dus gelukkig nog niet op het slechte land. steffen liep super met het inrijden, was ik erg tevreden over. toen naar de wedstrijd banen die echt super slecht waren, alles was omgeploegt en heel erg zwaar, ik heb zo veel mogelijk de hoeken afgesneden. ik was niet erg tevreden over de proefjes omdat het zo zwaar was. maar was erg trots op steffen hoe hij het in de zware baan had gedaan!!!op de eerste proef had ik 153 punten(had veel lager verwacht) en op de 2de proef 161 punten en een 6de prijs!!(had ik nooit verwacht!)Wat heb ik toch een super haflinger!!!!

Hier zijn jammer genoeg geen foto's gemaakt!!
Dit waren mijn verslagjes.
Groetjes Geartsje