hoi allemaal, gister was het weer zover. De 1e selectie van kring Noord-Oost Veluwe, spannend. Deze week heb ik hard geoefend, en het resultaat mag dr wezen kwerd in de selectie ring 3e met 168 en in de andere ring 2e met 172! Kben super blij!!! Ook werden er nog foto's gemaakt door zo'n organisatie, dit is de mooiste foto!
Gefeliciteerd!!..... Was jij dat ene meisje die vrolijk naar haar moeder toe rende, een vreugdedansje maakte, en ondertussen zei: 172, yes 2 wp!!! (teminste, zoiets )
jaah dat was ik haha...glappige gebeurtenis he?kwas zow blij want ik had nog nooit 2 winstpunten in 1 proef op een officiele wedstrijd gehaald!haha kwas zoow blij...haha
jah ook in wezep..toen heb ik ook 2 winstpunten gehaald, maar toen liep ze niet zow lekker als in hattem!maar ik ben zow blij dat het de laatste tijd goed gaat, ktrain dr hard voor en nu krijg ik mn beloning daarvoor!wie ben jij dan love_sodera?
owja ik start trouwens in de B-E...dus nog nie zow hoog gnagna...
haha ik start ook in de B/E, ja k heb n donkerbruine E pony, ik heb in Wezep flink op mn pa en ma staan schelden , die waren mn paspoort en proevenboekje vergeten... mn pony heet op concours Solero Shot...
ow dan weet ik ook wie jij bent jah...ik hoorde al zoiets dat het naast het fototoestel ofzow lag, maar dat ze die juist nie meenamen haha...kvind ut wel leuk dat we elkaar allemaal doro bepaalde gebeurtenissen kennen nou waarschijnlijk tot de volgende wedstrijd dan maar...haha daag