3 winstpunten erbij!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pipsel

3 winstpunten erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:48

Vandaag zijn we eindelijk weer eens op wedstrijd geweest. Haha! Dit was onze 2e keer. Toen we aankwamen was het half 9. Ik moest als nr 8, dus we hebben meteen alles klaar gemaakt. Mijn vader heeft de proppen erin gedraaid. Peer was wat vervelend steeds hangen en leunen, maar goed t was ook nog maar zijn eerste keer!

Toen erop. We moesten in de binnenbak inrijden. Daar heb ik +/- een kwartiertje gereden en toen waren we er wel klaar voor. Dus op naar de buiten rijbaan. Daar mocht je maar 5 minuten nog losrijden. Gelukkig was er nog een baan vrij zodat ik hem daar nog ff in kon rijden. We hadden nog maar iets van 3 keer tussen de bordjes geoefend. Perfekt hinnikte eerst steeds en was wat in de sproeipoep! Kan écht merken dat hij bij zoiets nog erg onwennig is.

Toen de proef in. De 1e proef ging wel heel braaf. We kwamen 1 x bijna buiten de baan. Beetje een rare slinger gemaakt. Voor de rest was alles wel goed. Goede galop 2x, stilstaan ging goed. Op naar de 2e proef!

Deze ging ook hartstikke braaf! Hier had ik een verkeerde galop in op de rechterhand. Die heb ik meteen hersteld. Verder geen grove fouten gemaakt. Voor beide proeven gold dat de middendraf er niet echt uit kwam. Ik ben gauw wat te voorzichtig op wedstrijden. Bloos Maar ik moet ook zeggen dat de bodem erg zwaar was. We zakten op sommige gedeeltes echt in de grond. Maar ja wat wil je ook met zulk weer als van de week.

Ik heb Peer uitgestapt aan een lang teugeltje en lekker veel beloont. Hij heeft goed zijn best gedaan! Haha! Toen de proppen eruit gehaald. (mijn vader weer ) En op de trailer gezet met een groot net vol hooi. Hij kreeg ook nog een paar stukkies banaan, daar is ie gek op. We hebben hem eerst maar thuis gebracht, het was toen half 11 en rond 1 uur was de prijsuitreiking. Heb hem lekker op de wei gezet.

Om kw. over 12 zijn we weer terug gegaan. (Het was trouwens in Zwaagwesteinde.) Nog ff een half uurtje gewacht. Mijn vader en moeder en vriend waren ook nog meegekomen! Clown Ik bleek 2e en 4e te zijn met 167 en 169 punten!! Haha! Jeuh! Superblij! Heb nog €30 gewonnen. Nou toen was mijn dag wel gemaakt hoor!

Jammer genoeg staat het niet op video. Mijn vriend was nét te laat, maar dat kwam doordat er een ongeluk was gebeurd. En hij moest toen helemaal omrijden. Maar goed, geeft verder niks.
Mijn vader heeft de beide proefjes voorgelezen! Bedankt heit (voor alles), het ging hartstikke goed. OK dan! Hij is een supergroom!

Nou dit was mijn verslag. Tis toch nog wel aardig lang geworden. Bloos Ik ga nog ff lekker nagenieten.

Ohja en toen ik thuiskwam lag mijn Parelli cursus pakket in de bus! Joepie we kunnen eindelijk aan de slag!

sientjuh89

Re: 3 winstpunten erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:47

heej peerke!!
Gefeliciteerd met je prijzen!!
Wat goed voor de 2e keer:P
Ik kon jammer niet meedoen Verdrietig
Ik ben de hele week weggeweest met school dus dan kun je oowk geen wedstrijd rijden als je paard een week stil heeft gestaan Tong uitsteken

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:30

Gefeliciteerd! Ik moet je bijna wel gezien hebben.. ik was nl aan de andere kant van de weg! Ga je ook naar Oosterwolde B dressuur?

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 23:42

@ hopkefamke Jammer dat je er niet was maar je hebt wel gelijk. Ik zou denk ik ook niet gaan als ik een week niet had gereden. Ik zag je naam al wel op de startlijst staan in t begin van de week. Had ook nog ff rondgekeken maja je was er dus niet...

@ marije1987 Leuk dat je aan het springen bent. Ik heb ook springles en hoop over een paar maandjes ook eens een parcoursje te rijden. Haha! Vind het parcours in Zwaagwesteinde altijd wel mooi trouwens, tenminste zo lijkt het vanaf de grond. Mijn paard is een bruinschimmel, is die je niet opgevallen toevallig? Clown De volgende is idd Oosterwolde. Doe je trouwens ook aan dressuur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:26

Gefeliciteerd!
Erg mooie punten!