Wie gaan er allemaal naar Rolde. Ook zou ik graag informatie over het terrein willen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kitty schreef:Het is een grasland waar normaal koeien lopen.
Volgens mij ligt het terrein vrij dicht aan de doorgaande weg.
Vorig jaar was het een superfijn concours. Gezellige sfeer en veel combinaties.
Dit jaar weet ik dat niet.
Ik schrijf de zondag, waarschijnlijk bij de Z.
Kitty schreef:Ik schrijf de zondag, waarschijnlijk bij de Z.
dione schreef:Jeeeuh, super dubuut in de L2 *o/* *o/* *o/*
Vertel eens, liepen ze net zo goed als de punten waren?
Was Goldy een beetje het spoor bijster bij die 149 of had ze hetzelfde trucje als in eext weer ontdekt?
Minnie_me schreef:He trisca was jij dat meisje met een zwart paard en een vosje?
Minnie_me schreef:dan was ik met jou aan het losrijden want ik hoorde je tegen een andere meid zeggen dat de het 2e paard in de l2 was.
CGJ12 schreef:Het ging weer fijn bij de Z1 rubriek hoorde ik ........... nog nét geen grote matpartij.........
buxus schreef:CGJ12 schreef:Het ging weer fijn bij de Z1 rubriek hoorde ik ........... nog nét geen grote matpartij.........
Ja, op het terrein liep de (Burgermeester van Deurze) ..KEL IN EEN 3-delig pak zich giga te misdragen tegen , een van de deelnemers en de jury.
En dit alles om dat zijn eigen dochter haar proef verkl..te.
wat zijn er toch zielige mensen (ouders langs de baan)
CGJ12 schreef:Het ging weer fijn bij de Z1 rubriek hoorde ik ........... nog nét geen grote matpartij.........
Kitty schreef:Paard van Margriet werd wild omdat Margreet te dicht bij de ring reed?
Of zoiets?