Zwaagwesteinde 13/14 Mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NehnaDagmar

Zwaagwesteinde 13/14 Mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 09:32

Zo, een eigen topic Lachen
Barst maar los.. Clown

yentle01

Re: Zwaagwesteinde 13/14 Mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:44

Ja Haha! , morgen start ik als 3de in het Z1 dressuur in baan 7 & 8!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:45

Ben zaterdag mee om te lezen.
In de L2.

Hoelaat rijden? Weet ik niet precies. Nagelbijten / Gniffelen Rond half 3 geloof ik.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 09:58

In het andere topic stond dat het misschien afgelast werd wegens de slechte velden.. Weet iemand hier al meer over?
(Het lijkt erop dat het vandaag een mooie, droge dag wordt! Ja )

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:45

hm, ik moet zo op weg om te vlechten en klaar te maken, moet als nr 4 vanaf 18:00 in de L1...
ben benieuwd hoe het terrein er bij ligt...
Zal even startlijsten bekijken voor belangrijk nieuws Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:27

Ik moet zaterdag middag, nr. 23 vanaf 13.00 in de L1.
Dat wordt waarschijnlijk aardig ploeteren, zo aan het eind van de dag.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:22

Ik moet morgen in de Z1 als 16e. Ik hoop wel dat het doorgaat btw. Heeft iemand al nieuws?

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:42

Het gaat vast door, anders had het er wel bij gestaan toch? Ik moet als 8e in baan 1 en 2. Haha! Ik heb net nog ff tussen de bordjes geoefend, maar hij slingerde nogal. Verdrietig Het is mijn paard zijn 2e wedstrijd nog maar en zn 1e buiten, dus dit wordt echt een oefening voor ons. We hebben ivm het weer maar 2x tussen de bordjes kunnen oefenen. Boos! Nou ja we zien het wel. We doen iig onze uiterste best! Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 21:20

Joyce, hoe ging het? Hoop dat je weer wat puntjes gepakt hebt Ja

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 00:27

1e proef ging goed, geen grote fouten, 160 punten en 4e prijs.
(nr1, 2 en 3 respect. 164, 163, 162 punten)
2e proef kwam er steeds loslopend wild de baan in... Schijnheilig
Hahaha, een moeder eend met een stuk of 10 kuikentjes... Ze kwam steeds de hoefslag op (baan liep vlak langs een sloot) en Moenira was van plan er absoluut niet in de buurt te komen... Ze zou eens op 1 kuikentje kunnen stappen Schijnheilig Tong uitsteken
Dit gebeurde tot drie keer toe, ik moest wel lachen Haha!
Verder gingen er nog een paar dingen niet helemaal lekker...
Ze struikelde met middengalop (baan was af en toe nogal zacht) en gaf daarna een bok uit protest, met middendraf sprong ze aan in galop en wijken was wisselend. Ook waaide er nog een startkaart de ring in Haha!
Nou ja, die eerste proef hadden we in elk geval netjes gereden en met de tweede heb ik zelf smakelijk kunnen lachen onder het rijden, ondanks de missers... Nog 153 punten, dus niet om ons te schamen.

We konden in 1 van de binnenbakken losrijden. Het losrijdstuk buiten was zo zacht dat ik moenira amper in draf kreeg en ze heel onhandig en onregelmatig liep. Ze zakten zo'n 10 centimeter weg op veel stukken... Hoop voor diegenen die morgen moeten dat daar geen banen komen te liggen...

De Z-banen zijn ongebruikt, dus die liggen er vast goed bij morgen!
Succes allemaal!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:07

ow gefeliciteerd joyce!
zijn de banen weer slecht.. niet voor het eerst dat het daar echt slecht is.! haha en jonge eendjes in de baan altijd leuk Tong uitsteken

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:36

Joyce!!! Super gedaan zeg! Gefeliciteerd!!!!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 14:48

Gefeliciteerd Joyce!! Goed man, 4e prijs!

Ook ik ben net terug; ik had te laat opgezadeld waardoor ik meteen moest rijden; maar de ringmeester was zo aardig om mij eentje op te schuiven. Ik kon dus nog even binnen inrijden, dat ging heel lekker. Na vijf minuutjes werd ik al opgeroepen en ben ik naar het losrijden buiten gegaan. Nou, dat was verschrikkelijk, ik heb alleen wat gestapt want als Dagmar draafde struikelde ze over de klompen modder e.d. (Ook schrok ze een paar keer van de moedereend met haar kleintjes Haha! )

Toen de 1e proef. Ik had een hele horde fans mee en daar ging ze dus gezellig bij stil staan bij onderdeel 4 Scheve mond Dus in de achteruit en de baan uit.. Daarna ging de proef wel lekker eigenlijk, 'behlave de middendraf. Resultaat: 160-2. Toen de tweede proef, die baan was echt verschrikkelijk, helaas vond Dagmar dat ook dus die proef ging niet echt lekker. In de slechte stukken viel ze uit de galop enzo, maar toch nog 153 Ja Dus nu B+9!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:40

Gefeliciteerd allemaal met jullie wp en prijzen. De bodem was idd erg slecht maar wat wil je ook met al die regen! Ik heb steeds een beetje naast de hoefslag gereden, waar mogelijk. Wij zijn 2e en 4e geworden met 167 en 169 pnt. Dus 3 wp! Joepie! We hebben nu 4 wp in 3 proeven gehaald. Het gaat de goede kant op. Haha! Gaan jullie ook naar Oosterwolde over 2 weken?

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:04

Ik was ook van de partij! Maar aan de andere kant van de weg, bij het springen dus. Sjors was voor het eerst weer mee na een maad en dit was z'n 2e wedstrijd. Hij sprong super op het voorterrein en in het parcours had ie een paar balkjes door verkeerde afstanden. Daar moet ie nog net wat handiger in worden, maar verder ging het leuk! Op naar Harich, a.s zaterdag! Kom ik daar Bokkers tegen?

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 18:46

Gefeliciteerd Peerke, ik had het al zien staan op de lijsten in de kantine Tong uitsteken Ik wist alleen niet wie je was..
Ik ga ook naar Oosterwolde, dus misschien zie ik je daar wel Lachen

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:28

Gefeliciteerd Joyce. Ik zat vandaag ook in de baan met de eendjes. Ze liepen op de hoefslag toen ik in galop zat en Special sprong drie meter naar binnen Huilen . Gelukkig mocht ik van de jury dat onderdeel opnieuw rijden. Ik was vandaag 6e met 159 punten, dus was wel tevreden met de eerste L1 wedstrijd.

Ik ga de 28e ook naar Oosterwolde. Zie jullie daar dan wel Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:40

Gefeliciteerd met jullie punten!!! (en prijzen Peerke en Dancer! Haha!)

Hahahaha, die moedereend toch! Die jonge eendjes zijn straks wel paard-proof hoor Tong uitsteken Nu de paarden nog Eend-proof Haha!
Goh, wilde dat de jury bij mij zo vriendelijk was geweest Dancer, dat was erg sympathiek van hem/haar!
(ik was nog bang dat jullie zouden denken dat ik onzin uitkraamde, of smoesjes zat te vertellen, maar na vandaag zal niemand daar nog over twijfelen Knipoog Tong uitsteken )

Een clubgenootje van mij had gister ook nog een groot probleem na het afgroeten door een loslopende Berner Senner hond op dat hoge dijkje achter de banen (B), die mocht gewoon de baan verlaten (dus niet CHEA) en kreeg er gewoon een 6 voor Schijnheilig

Nou ja Nynke, nog 1 puntje te gaan en dan mag je door! Knipoog...
Bij de volgende kring-wedstrijd kom ik je misschien al tegen in de baan Haha!
Wat een bekende concurrenten straks! Knipoog

En kan me goed voorstellen hoe beroerd het vandaag geweest moet zijn in de baan als je zag hoe het gister al kapot gereden werd...

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:56

Zo, ik heb vandaag ook weer lekker gereden. De banen waren slecht, maar ik had ze nog slechter verwacht.
Mijn proeven gingen goed, al was ze in de eerste proef wat gespannen. Maar ik had 164 ( 2e prijs) en 159 punten. Nog 1 te gaan voor de L2.

Ik ben de eendjes trouwens ook tegengekomen, gelukkig nog bij het losrijden. Ze liepen opeens voor me neus.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:40

ik ben ook geweest.
we waren mooi op tijd meer als een uur van tevoren. maar er was zo'n handige man die het verkeer regelde, waardoor we dus 10 keer heen en weer moesten rijden. We snappen het nu nog niet, maar goed op den duur maar in de berm geparkeerd, want moest ondertussen ook al op het paard zitten. gauw paard klaar gemaakt, proppen erin en rijden maar. Het was bloedje heet in de bak. Maar buiten was ze een stuk beter te doen daardoor. 1e proef.ze gleed uit en daana was t over. gegalopeer geen wijken geen middendraf helemaal niks. familie duck kwam even langs en een trekker en een kraan. hadden we gelijk alles gehad Haha! resultaat 136 pnt. nog noooooooit zo slecht gereden. 1 pluspunt de wissels gheeft ze laten zien Haha!

2e proef ging netjes verder niet veel fouten alleen de middendraf durfde ze niet meer. Ik heb trouwens t vermoeden dat ik de verkeerde coupon heb aangezien ik eigenlijk als 13e was en nu asl 14e moest starten en mijn commentaar niet klopte met wat ik reed. maar god had er 152 pnt. voor

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 23:33

NehnaDagmar schreef:
Gefeliciteerd Peerke, ik had het al zien staan op de lijsten in de kantine Tong uitsteken Ik wist alleen niet wie je was..
Ik ga ook naar Oosterwolde, dus misschien zie ik je daar wel Lachen

Jaa dat zou leuk zijn!! Haha! Het is me trouwens niet opgevallen dat er iemand met een fjord reed. Hoe laat was jij ook alweer? Mss rijden we in Oosterwolde wel ongeveer om dezelfde tijd. Haha!

@ alikesflame wat raar van je puntenbriefje. Dus je hebt nu eigenlijk de punten van een ander??

Ik moet wel lachen trouwens om de verhalen over de eendjes. Clown Geweldig!!