Barst maar los..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, morgen start ik als 3de in het Z1 dressuur in baan 7 & 8!
Rond half 3 geloof ik.
)
Ik heb net nog ff tussen de bordjes geoefend, maar hij slingerde nogal.
Het is mijn paard zijn 2e wedstrijd nog maar en zn 1e buiten, dus dit wordt echt een oefening voor ons. We hebben ivm het weer maar 2x tussen de bordjes kunnen oefenen.
Nou ja we zien het wel. We doen iig onze uiterste best!

niet voor het eerst dat het daar echt slecht is.! haha en jonge eendjes in de baan altijd leuk
)
Dus in de achteruit en de baan uit.. Daarna ging de proef wel lekker eigenlijk, 'behlave de middendraf. Resultaat: 160-2. Toen de tweede proef, die baan was echt verschrikkelijk, helaas vond Dagmar dat ook dus die proef ging niet echt lekker. In de slechte stukken viel ze uit de galop enzo, maar toch nog 153
Dus nu B+9!
Gaan jullie ook naar Oosterwolde over 2 weken?
Ik wist alleen niet wie je was..
. Gelukkig mocht ik van de jury dat onderdeel opnieuw rijden. Ik was vandaag 6e met 159 punten, dus was wel tevreden met de eerste L1 wedstrijd.
)
Nu de paarden nog Eend-proof 
)
...

resultaat 136 pnt. nog noooooooit zo slecht gereden. 1 pluspunt de wissels gheeft ze laten zien 
NehnaDagmar schreef:Gefeliciteerd Peerke, ik had het al zien staan op de lijsten in de kantineIk wist alleen niet wie je was..
Ik ga ook naar Oosterwolde, dus misschien zie ik je daar wel
Het is me trouwens niet opgevallen dat er iemand met een fjord reed. Hoe laat was jij ook alweer? Mss rijden we in Oosterwolde wel ongeveer om dezelfde tijd. 
Geweldig!!